رسیدگی به امور دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رسیدگی به امور دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، عصر روز 3 شنبه سیزدهم آذر از دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق بازدید کرد.

کد خبر: 970914014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، عصر روز ۳ شنبه سیزدهم آذر از دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق بازدید کرد.

رسیدگی به امور دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق

رسیدگی به امور دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق

رسیدگی به امور دفتر نمایندگی  سازمان در شهرستان بافق

در این سفر که فلاح – نایب رئیس اول سازمان نیز سالاری را همراهی میکرد، در جلسه مشترکی با مدیر دفتر این شهرستان نحوه عملکرد واحدهای خدمات مهندسین، امور مشترکین گاز و مسائل مالی دفتر بررسی گردید.

محورهای ذیل از مهم ترین موارد درخواست شده در این دیدار بود:
بررسی نحوه عملکرد واحدهای خدمات مهندسی
امور مشترکین گاز و مالی شهرستان بافق و رسیدگی به درخواستها و مسائل مطرح شهرستان
توجه هر چه بیش تر سازمان نظام مهندسی ساختمان، به توسعه آموزشهای کاربردی برای اعضا، دفاتر نمایندگی علاوه بر آموزشهای مربوط به دریافت و ارتقا پروانه اشتغال

درخواست برگزاری دوره های آموزشی آزاد و ارتقاء پایه در شهرستان جهت تسهیل شرکت مهندسان شهرستانها و افزایش انگیزه در میان مهندسین عضو برای شرکت در آزمون نظام و افزایش تعداد مهندسین دارای پروانه اشتغال

استفاده از ظرفیتهای شهرستان و هماهنگی با ارگانهای مربوطه جهت بالابردن عملکرد نظام در ساخت و سازهایی که تا به حال از چرخه نظام مهندسی خارج بوده اند
ایجاد امکان استفاده بیش تر از مهندسین بومی در نظارت گاز شهرستان
طبق این گزارش، سالاری در این نشست بیان کرد: سیستم باید بگونه ای باشد که انسانهای با انگیزه را با انگیزه تر و انسانهای ضعیف را به تلاش بیش تر ترغیب کند
رئیس سازمان استان یزد، به ضرورت نظارت مستمر نظام استان بر عملکرد شهرستانها با حفظ هویت آنها و توجه به الزامات خاص هر شهرستان براساس شرایط و محیط آن ها اشاره کرد و در باره ساختمان ملکی برای دفتر نمایندگی قول مساعد داد.

رسیدگی به امور دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بافق

در این نشست،

راهکارهای کاهش تغییرات اساسی در سازه و نقشه‌ی ساختمانها و جلوگیری از دو نقشه ای شدن آن ‌ها و بر هماهنگی و همکاری دو مجموعه شهرداری و نظام مهندسی در این زمینه تاکید شد.
افزایش آگاهی شهروندان در مورد اهمیت و لزوم نظارت مهندسی بر ساخت و ساز و ایجاد تعامل موثر بین کارفرما و ناظر و افزایش تعداد دفاتر طراحی و مجریان ذی صلاح جهت کاهش اشکالات اساسی در ساخت و ساز شهرستان بافق از دیگر محورهای مذاکرات در این دیدار بود.

منبع :سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۷
806 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0