دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان دیدار اعضای هیات مدیره سازمان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان

بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با حضور در محل بسیج مهندسان استان اصفهان با حمزه - مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان دیدار کردند.

کد خبر: 970913016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ - ۵:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با حضور در محل بسیج مهندسان استان اصفهان با حمزه – مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان دیدار کردند.

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان اصفهان با مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

در این دیدار رئیس سازمان استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، ابراز امیدواری کرد که همکاریهای نظام مهندسی و بسیج در جهت ارتقا کیفیت ساخت و ساز و علمی مهندسین، توسعه یابد.
عسگری با اشاره به برگزاری شایسته هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره از هیات نظارت و اجرایی انتخابات تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این دوره شاهد تشکیل یک هیات مدیره همدل و همسو جهت پیشبرد امور و نیل به اهداف متعالی نظام مهندسی هستیم اما به این معنا نیست که در هیات مدیره تضارب افکار و بحث بر روی موضوعات مختلف وجود ندارد، در کلیه نشست ها بحث و بررسی در مورد مسائل بصورت بسیار تخصصی و منطقی انجام می گردد و تا حاضرین در نشست به اقناع نرسند هیچ موردی تصویب نمی گردد.
رئیس سامان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ادامه داد: هیات مدیره استان اصفهان نخستین هیات مدیره در کشور بود که پس از انتخابات بلافاصله تشکیل نشست داد و اعضای هیات رئیسه آن مشخص و شروع بکار کردند، در حالیکه برخی از استانها با گذشت چند ماه از انتخابات هنوز نتوانسته اند حتی تشکیل نشست بدهند.
وی با تاکید بر این که در دوره های مختلف همواره نظام مهندسی اصفهان پیشتاز و الگو بوده است، اظهار داشت: امیدوارم با کمک همه اعضای هیات مدیره بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مهندسی در کل کشور اثر گذار باشیم .
وی، انتصاب وزیر جدید راه و شهرسازی را که آشنا به امور نظام مهندسی و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان نیز هست نقطه عطفی جهت تعالی مجدد سازمان داست و گفت: پیگیر هماهنگیهای لازم جهت دیدار با ایشان هستیم تا بتوانیم با کمک جناب مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی دغدغه مهندسان برای اشتغال و نحوه ارایه خدماتشان را برطرف کنیم.
حمزه – مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و تولد پیامبر گرامی اسلام، هفته بسیج را به تمامی مهندسان تبریک گفت و با عنوان این فرمایش مقام معظم رهبری که : بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدانهایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آن ها نیاز دارد. از حضور هیات مدیره جدید سازمان در این دیدار تشکر کرد.
وی با تاکید بر وجود پتانسیلهای خوب علمی و مهندسی در مجموعه بسیج مهندسین، تصریح کرد: از شما می خواهم تا بسیج مهندسین را یک مجموعه جدا از نظام مهندسی ندانید، زیرا اکثریت اعضای ما عضو نظام مهندسی هستند و ما نیز خودمان را جزیی از سازمان می دانیم و با این توانایی ها میتوانیم کمک و یاری رسان نظام مهندسی باشیم، ما اعتقادمان اینست که بسیج مهندسین میتواند بعنوان یک بازوی قوی علمی، فکری، اجرایی و قابل اطمینان در کنار هیات مدیره ایفای نقش کند. کما این که در گذشته همواره بسیج در کمیسیونها، گردهمایی های مشترک، دوره های آموزشی و … حضور مستمر و تاثیر گذاری داشته است.
حمزه، از چاپ کتابهای متعدد از جمله کتاب شاهکارهای مهندسی در زمان دفاع مقدس که توسط مهندسین به انجام رسید است خبر داد و افزود: امیدوار هستیم با مساعدت هیات مدیره و ریاست سازمان این کتابها در اختیار اعضا قرار گیرد.
مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری اصفهان، تهیه چندین قسمت پویا نمایی ترویجی و فرهنگی، اپلیکیشنهای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی با ارایه مدرک فنی و حرفه ای، انجام طراحی محاسبه و نظارت برای ساخت و ساز در مناطق محروم با عنوان اردوهای جهادی و برگزاری دوره های آموزشی در مبحث پدافند غیر عامل را از جمله فعالیتهای بسیج مهندسین عنوان کرد.

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

وی با عنوان این که همواره دو مطالبه از نظام مهندسی داریم، تصریخ کرد: نخستین مطالبه گری ما خواسته و انتظارات مردم است که متاسفانه در دوره های مختلف بعنوان افراد و خدمات گیرندگان نظام مهندسی ، مغفول مانده اند و به جلب رضایت آن ها از خدمات مهندسان پرداخته نشده است، از رئیس سازمان استان درخواست می کنیم سیستم را راه اندازی نمایند تا روزانه میزان رضایتمندی مردم از خدمات سازمان چک گردد. سپس به مطالبات مهندسین توجه ویژه عنایت گردد زیرا آنها می خواهند بابت خدماتی که میدهند بهره خوبی را ببرند و پیگیرمطالبات صنفی این عزیزان نیز هستیم . بسیج مهندسین میتواند هم نقش بازوی کمک رسان به سازمان را داشته باشد و هم مجموعه مطالبه گر در موارد ذکر شده باشد. در این دیدار که اعضای هیات مدیره، بازرسان سازمان و تعدادی از مهندسین بسیجی پیشکسوت نیز حاضر بودند موارد زیر بصورت اجمالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت :
– اعلام آمادگی و استقبال از برگزاری دوره های آموزشی مشترک
– آماده همکاری در زمینه برگزاری مشترک دوره های بین المللی انرژیهای نو
– درخواست از بسیج مهندسان جهت اطلاع رسانی بیش تر و کامل تر از خدمات در حال ارایه
– آمادگی سازمان برای اختصاص قسمتی از سایت به فعالیت های بسیج مهندسان
– توسعه روابط دو سویه بین سازمان وکارگروههای تخصصی بسیج مهندسین و ممانعت از موازی کاری
– استفاده اعضای سازمان از دوره های مجازی بسیج و استقبال شهرستانها از این دوره ها
– همکاری دوجانبه جهت برگزاری دوره های آموزشی مبحث بیست و یک و پدافند غیرعامل برای اعضای سازمان
استقبال نظام مهندسی از نرم افزارهای آموزشی و مهندسی تهیه شده توسط بسیج مهندسین
– تشکیل کمیسیونهای مشترک
– حضور بیش تر بسیج مهندسین در کمک رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده
– تلاش هرچه بیش تر جهت ترویج روحیه و اخلاق بسیجی در میان مهندسان
– انتقال مدیریت بسیجی دوران انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید
– ورود بسیج مهندسان در آموزش مردم جهت شناخت بیش تر مقررات ملی ساختمان و نقش نظام مهندسی در ساخت و ساز ایمن و حراست از سرمایه های ملی
– دخالت فنی تخصصی بسیج مهندسان جهت رفع بحران کم آبی و برگشت آب زاینده رود
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۷
752 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0