ضرورت صیانت نظام مهندسی از بناهای تاریخی استان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی

ضرورت صیانت نظام مهندسی از بناهای تاریخی استان

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در جلسه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی برخی از چالش ‌ها و مشکلات فراروی این سازمان را بررسی کردند.

کد خبر: 970913012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ - ۴:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در جلسه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی برخی از چالش ‌ها و مشکلات فراروی این سازمان را بررسی کردند.

ضرورت صیانت نظام مهندسی از بناهای تاریخی استان

ضرورت صیانت نظام مهندسی از بناهای تاریخی استان

سازمان نظام مهندسی در حراست از بنا‌های  تاریخی استان حضور فعال داشته باشد.

در این جلسه، که در در دفتر معاونت عمرانی استاندار مرکزی برگزار گردید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی، نایب رئیس، خزانه دار، مدیر اجرایی، بازرسان و ۲ تن از اعضای هیات مدیره سازمان حاضر بودند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در جلسه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی باید در همه بخش ‌ها به ویژه حفظ و حراست از بنا‌های تاریخی استان حضور فعال داشته باشد.
زندیه وکیلی ادامه داد: هم چنین سازمان نظام مهندسی استان بایستی ضمن تعاملات بیش تر با انبوه سازان در نوسازی بافت ‌های فرسوده و بازآفرینی شهری نقش بیش تری ایفا کند.
وکیلی افزود: توجه به امور آموزشی و ارتقاء توانمندی ‌های اعضا به ویژه مهندسان ناظر ساختمانی ضروری است و سبب پویایی و اثربخشی بیش تر سازمان در توسعه و عمران استان می گردد.

ضرورت صیانت نظام مهندسی از بناهای تاریخی استان

مجید ثاقبی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی هم در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکردی و پروژه‌های بزرگ مورد نظارت سازمان، برخی از چالش ‌ها و مشکلات فراروی سازمان را عنوان کرد و خواستار توجه بیش تر به جایگاه مجریان ساختمانی در سطح استان و برگزاری نشست های هیات چهار نفره سازمان شد.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۷
759 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0