عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال

شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال حضور نداشتند مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: تا سال ‌های پیش شاهد حضور شرکت ‌های خارجی در نمایشگاه ترموتک بودیم ولی امسال به علت تحریم ‌ها، با وجود این که شرکت ‌ها در کشور حضور و نمایندگی دارند، نتوانستند در این نمایشگاه حاضر باشند. کمیل صرامی با عنوان این که نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه‌ بین المللی اصفهان در حال برگزاری است و امروز بکار خود پایان میدهد، ادامه داد: بیش از هفتاد و شرکت تولیدی، دستگاه ‌ها، اتحادیه ها، و برخی نهادهای خصوصی و دولتی در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشتند.

کد خبر: 970903009 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۲:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال حضور نداشتند مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: تا سال ‌های پیش شاهد حضور شرکت ‌های خارجی در نمایشگاه ترموتک بودیم ولی امسال به علت تحریم ‌ها، با وجود این که شرکت ‌ها در کشور حضور و نمایندگی دارند، نتوانستند در این نمایشگاه حاضر باشند. کمیل صرامی با عنوان این که نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در نمایشگاه‌ بین المللی اصفهان در حال برگزاری است و امروز بکار خود پایان میدهد، ادامه داد: بیش از هفتاد و شرکت تولیدی، دستگاه ‌ها، اتحادیه ها، و برخی نهادهای خصوصی و دولتی در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشتند.

عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال

عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال

عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال

 

صارمی گفت: متاسفانه از نمایشگاه امسال با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی، رکود حاکم بر کشور و تحریم ‌ها، استقبال کم تری نسبت شد. وی اظهار د اشت: در چند سال گذشته توانسته‌ایم از حضور شرکت ‌های تولیدکننده دارای گواهی نامه تولیدی بهره‌مند شویم زیرا یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی ارتقاء کیفی مصالح ساختمانی استاندارد است و بهمین علت در بخش انتخاب شرکتهای تولیدی حوزه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی- گرمایشی دقت بیش تری انجام شده تا نمایشگاه امسال نسبت به قبل نه از لحاظ کمی بلکه به لحاظ کیفی بهتر باشد. صارمی تصریح کرد: تعدادی از شرکتهای تولیدکننده که بخشی از تجهیزات مورد استفاده آن ها وارداتی است فعالیتشان مختل شده و شرکتهایی که فقط مواد اولیه مورد نیازشان وارداتی بود نیز با مشکلات و معضلات جدی مواجه شده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تاکید کرد: تا سال ‌های قبل شاهد حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاه تاسیسات بودیم ولی امسال به علت تحریمها، با وجود این که شرکتها در کشور حضور و نمایندگی دارند نتوانستند در نمایشگاه شرکت کنند زیرا نمی ‌توانند اجناسشان را به کشور وارد کنند یا به علت بازار نامتعادل ارز، خدمات پس از فروشی در ایران ارائه نمی ‌کنند. صرامی با عنوان این که برگزاری نمایشگاه ‌ها به ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی و شرکتهای تولیدی که فناوریهای نوین ارائه می‌کنند کمک می‌ کند، افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان هر ساله باهمکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی این استان چندین نمایشگاه برگزار می‌ کند که از جمله آن می ‌توان به “نمایشگاه بهره وری آب و انرژی در ساختمان‌، صنعت و حمل و نقل با رویکرد محیط زیست” اشاره کرد که برگزاری آن نیز در پیش است.

عدم حضور شرکت ‌های خارجی به علت تحریم ‌ها در نمایشگاه ترموتک امسال

وی ادامه داد: از بیست و هفتم تا سی ام دی ماه برای نخستین بار در کل کشور نمایشگاهی با این عنوان در اصفهان همزمان با گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی برگزار خواهد شد که همه سازمانهای نظام مهندسی کشور، مدیران کل راه و شهرسازی استانها، و به احتمال زیاد وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو در این گردهمایی حضور دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افزود: سازمان نظام مهندسی شامل ۷ دسته مهندسی عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، نقشه بردای و ترافیکت است و ما توانسته ایم با برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه حوزه حمل و نقل در موضوعات صرفه جویی انرژی نیز فعالیت کنیم زیرا سازمان نظام مهندسی تنها صنفی است که مهندسان ترافیک را شامل شده و پوشش می ‌دهد. وی خاطر نشان کرد: این حوزه از مهندسی می ‌تواند بازوی خوب و محکمی برای دولت و شهرداری باشد تا با استفاده از ظرفیت مهندسان ترافیک بتواند به حل معضل ترافیک، آلودگی هوا و معضل ‌های زیست محیطی کمک کند. صرامی یاد آور شد: رویکرد مدیران و مسئولان این باشد که سازمان نظام مهندسی با نیروی انسانی سی هزار نفری از مهندسان، بازوی محکمی برای کمک به مسئولان شهر اصفهان باشد. هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان که با برند نمایشگاهی «ترموتک» فعالیت میکند با حضور بیش از هفتاد و پنج شرکت معتبر از سراسر کشور، بیست و نهم آبان‌ماه امسال کار خود را شروع کرد.

منبع : ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
1037 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0