خواستن، باور پذیری و تلاش 3 شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن فارس

خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن فارس بیان کرد: خواستن، باور پذیری و تلاش 3 شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی است و یکی از راههای خودباوری در دنیای امروز، آشنایی با چهره های برجسته این مرز و بوم است.

کد خبر: 970901002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ آذر ۹۷ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع ابار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن فارس بیان کرد: خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی است و یکی از راههای خودباوری در دنیای امروز، آشنایی با چهره های برجسته این مرز و بوم است.

خواستن، باور پذیری و تلاش 3 شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی

خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی

خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی  شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی

محمد حسین شرافت امروز (سی ام آبان) در آئین بزرگداشت استاد خسرو خسروتهرانی از استادان برجسته زمین شناسی با اشاره به این که دکتر افقه برای برگزاری این نشست زحمات زیادی کشید، ادامه داد: به دلیل عدم انجام پرواز به موقع میسر نشد که در خدمت برخی مدعوین باشیم.

وی:

با اشاره به این که وظیفه ماست که نام این استاد اکنون و سالهای آینده زنده نگه داریم، اظهار داشت: امروز مردم آنچنان از برخی دانشمندان به نیکی یاد میکنند، انسان حس میکند، آن ها زنده هستند.

رئیس نظام مهندسی معدن فارس:

با اشاره به این که دانشمندان ما سمبل سختکوشی هستند که کار را با کم ترین امکانات جلو میبردند و آنها الگویی برای نسل های بعد خواهند بود، گفت: یاد آنها به پاس تلاش خادمانه در زمینه علم و فرهنگ باید گرامی داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر این که باید ترویج دانش دانشمندان را بزرگ ترین وظیفه خود بدانیم، گفت:

پیشرفت علمی کشور هم در گرو ترویج علم و دانش آنها است و جوانان بدانند اگر تلاش صادقانه در علم داشته باشند بطور حتم مثل این بزرگان در تاریخ ماندگار میشوند.

شرافت تصریح کرد: لذتی بالاتر از این نیست که فردی خود را در تاریخ جاودانه کند؛ خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی است و یکی از راههای خودباوری در دنیای امروز، آشنایی با چهره های برجسته این مرز و بوم است.

خواستن، باور پذیری و تلاش ۳ شرط اصلی شکوفایی اقتصادی و پیشرفت علمی

وی ادامه داد:

اگر میخواهیم روزی نام مان ماندگار باشد باید بالاتر از استانداردهای زمینه های کاری خودمان بیش تر فعالیت کنیم.
شرافت با تاکید بر این که مرحوم استاد خسرو خسروتهرانی، در عمر هفتاد و شش ساله خود توانست آثاری فاخر را از خود بجا بگذارد، تاکید کرد: وی خدمات ارزنده ای به جامعه علمی کشور داشت و سازمان نظام مهندسی معدن وظیفه ای سنگین در این راستا دارد.
خاطر نشان می شود، آئین بزرگداشت استاد خسرو خسروتهرانی، با تلاش نظام مهندسی معدن فارس امروز (سی ام آبان) در سالن «ولایت» سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

منبع :خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۷
1136 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0