تفویض تمام اختیارات بدون منع قانونی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

ارتقا فعالیتهای معدنی در زنجان

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: فعالیت اولین کلینیک معدن کشور در این استان بزودی شروع می گردد که این مهم سبب ارتقای فعالیتهای معدنی و تسهیل در بهره برداری آن ها خواهد شد.

کد خبر: 970828012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ - ۵:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: فعالیت اولین کلینیک معدن کشور در این استان بزودی شروع می گردد که این مهم سبب ارتقای فعالیتهای معدنی و تسهیل در بهره برداری آن ها خواهد شد.

ارتقا فعالیتهای معدنی در زنجان

ارتقا فعالیتهای معدنی در زنجان

فعالیتهای معدنی  در زنجان ارتقا می یابد

رضا کشاورز ادامه داد: هدف از راه اندازی اولین کلینیک معادن کشور در استان زنجان را ارتقای فعالیت در بخش معدن و صنایع معدنی است.
به گفته کشاورز، در این کلینیک کارشناسان متخصص و مدرسان دانشگاه حضور دارند تا مشکلات سرمایه ای، فنی و اداری معادن را مرتفع کنند.
وی یاد آور شد:

برخی از معادن که مشکلات سرمایه ای برای بهره برداری دارند، در کلینیک معدن سرمایه گذار به بهره بردار معرفی می گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان خاطر نشان ساخت: برخی دیگر از معادن در استان زنجان به لحاظ فنی و تکنیکهای بهره برداری و اکتشاف دارای مشکلاتی هستند که این موارد نیز در کلینیک رفع می گردد.
کشاورز، معادن را تنها بخش مهم کشور در زمان حاضر بیان کرد و گفت: به واسطه فعالیت این کلینیک زنجیره تولید در معادن استان نیز ایجاد می گردد.
وی، فروش بار معادن را یکی دیگر از فعالیتهای کلینیک معدن در استان عنوان کرد و افزود: کسانیکه بهره بردار هستند و بازار فروش برای محصول خود ندارند این کلینیک مشکل را برای آن ها مرتفع میکند.

ارتقا فعالیتهای معدنی در زنجان

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان، یاد آور شد:

کسانیکه در بخش معدن و صنایع معدنی استان زنجان فعال و دارای مشکلاتی هستند میتوانند سازمان نظام مهندسی معدن واقع در میدان رسل زنجان مراجعه کنند.
استان زنجان به لحاط وجود معادن غنی است و مواد اولیه آن را دارد.
استان زنجان معادن آهن، سرب و روی، خاک صنعتی، سنگهای تزئینی، پتاس و سلستین دارد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۷
1341 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0