فعالیت نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای شهر اهواز معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد:

فعالیت نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای شهر اهواز

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با انتقاد از آن چه سیما و منظر نامناسب شهری اهواز و آشفتگی موجود در خیابانها، معابر و ساختمانها خواند، خواستار حضور هرچه بیش تر نظام مهندسی در کاهش این امور شد.

کد خبر: 970821007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با انتقاد از آن چه سیما و منظر نامناسب شهری اهواز و آشفتگی موجود در خیابانها، معابر و ساختمانها خواند، خواستار حضور هرچه بیش تر نظام مهندسی در کاهش این امور شد.

فعالیت نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای شهر اهواز

فعالیت نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای شهر اهواز

نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای  شهر اهواز فعال باشد

فرامند هاشمی زاده روز:

۱ شنبه در مراسم تکریم و معارفه هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، گفت: اعتقاد کلی استانداری (بعنوان نماینده عالی دولت) حمایت از جامعه مهندسان نظام مهندسی ساختمان است.
هاشمی زاده:

با عنوان این که امیدوار هستیم این همدلی زمینه ساز ارتقای جایگاه مهندسان ساختمان را فراهم آورد، ادامه داد: رویکرد وزیر جدید و بیان دیدگاه های وی در مورد نظام مهندسی (در زمان تصدی استانداری مازندران) میتواند به بهبود جایگاه این سازمان کمک کند.

وی افزود:

نظام مهندسی باید در جامعه خوب دیده شده و لازم است در این مورد فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت:

پشتوانه علمی و تخصصی سازمان و احساس مسئولیت مهندسان در طراحی و نظارت بر پروژه های ساختمانی میتواند به بهتر دیده شدن آن کمک کند.
هاشمی زاده از هیات مدیره جدید خواست شرایط را بگونه ای فراهم کنند که در ساختمانهای جدید آسایش، آرامش و اطمینان ساکنان در نقشه ها و طراحیها لحاظ گردد.

فعالیت نظام مهندسی ساختمان در کاهش آشفتگی سیمای شهر اهواز

وی تصریح کرد:

مهندسان عضو نظام مهندسی باید بیش از پیش، حرمت و جایگاه حرفه مهندسی را نگه دارند تا جامعه و مخاطبان، جایگاه واقعی نظام مهندسی را درک کنند.
معاون عمرانی استانداری خوزستان در ادامه گفت: رعایت نشدن این حرمت توسط برخی از مهندسان سبب بدنامی جامعه مهندسی در میان مردم می گردد.
وی همچنین خواستار لحاظ کردن تاریخ و تمدن ایرانی- اسلامی در طراحی نقشه ها و اجرای آن ها شد و افزود: باید شرایطی فراهم گردد که انجام امور مهندسی سهل و آسان تر گردد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
821 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0