نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و نهادینه سازی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گفت:

نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و نهادینه سازی

،سیف اله علی نیا ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، به نقش مبحث بیست و یکم مقررات ملی ساختمان در صنعت ساختمان اشاره و اظهار کرد: پدافندغیرعامل با مفهوم حفظ جان و مال مردم در برابر حوادث، تهدیدات، استمرار فعالیت اساسی و ضروری مردم در شرایط بحران از اهمیت خاصی برخوردار است. پدافند را میتوان پایدارترین، ارزان ترین و صلح آمیزترین روش دفاعی نام برد که برای جایگاه آن در صنعت ساختمان مبحث بیست و یک مقررات ملی ابلاغ شد.

کد خبر: 970815006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۹:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سیف اله علی نیا ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، به نقش مبحث بیست و یکم مقررات ملی ساختمان در صنعت ساختمان اشاره و اظهار کرد: پدافندغیرعامل با مفهوم حفظ جان و مال مردم در برابر حوادث، تهدیدات، استمرار فعالیت اساسی و ضروری مردم در شرایط بحران از اهمیت خاصی برخوردار است. پدافند را میتوان پایدارترین، ارزان ترین و صلح آمیزترین روش دفاعی نام برد که برای جایگاه آن در صنعت ساختمان مبحث بیست و یک مقررات ملی ابلاغ شد.

نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و نهادینه سازی

نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و نهادینه سازی

نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و  نهادینه سازی

وی با اشاره به نشست های گذشته پدافند ادامه داد: در صنعت ساختمان با بهره گیری از ظرفیتهای سازمان میتوان در پروژههای گروه د و خاص بحث پدافند غیرعامل را اجرائی کرد که در این راه مستلزم به کارگیری نیروی انسانی آموزش دیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران تصریح کرد: بحث شکل گیری کمیسیون پدافند غیرعامل با حضور نیروهای دانشگاهی و مهندسان با تجربه در این زمینه در دستور کار هیات مدیره قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه پدافند غیر عامل مثمرثمر در فرهنگ و نهادینه سازی

علی نیا، همچنین در مورد برپایی نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در هفته جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: این نمایشگاه براساس برنامه سالیانه برگزار شده که جهت فرهنگ و نهادینه سازی پدافند غیرعامل میتواند مثمرثمر باشد که سازمان نظام مهندسی بهمراه اداره کل راه و شهرسازی دارای غرفه است که همگرایی نهادهایی در حوزه ساخت و ساز در معرفی مبحث بیست و یک مقررات ملی را به اطلاع مهندسان برساند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
1162 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0