اعتماد و همراهی مهندسان کمکی به کارآمدی نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

اعتماد و همراهی مهندسان کمکی به کارآمدی نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با همراهی و جلبب اعتماد مهندسان در دوره هشتم فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل قادر خواهیم بود به اهداف عالی دست یابیم.

کد خبر: 970815001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با همراهی و جلبب اعتماد مهندسان در دوره هشتم فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل قادر خواهیم بود به اهداف عالی دست یابیم.

اعتماد و همراهی مهندسان کمکی به کارآمدی نظام مهندسی

اعتماد و همراهی مهندسان کمکی به کارآمدی نظام مهندسی

اعتماد و همراهی مهندسان کمکی به کارآمدی  نظام مهندسی

فرید صالحی عالی که در انتخابات هیئت مدیره جدید نظام مهندسی بعنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انتخاب شد، گفت: در دوره جدید فعالیت نظام مهندسی ساختمان سعی می ‌کنیم تا با تعامل و ارتباط و رایزنی با مسئولان کشوری برخی قوانین و مقررات به شکل مناسب و بروز اصلاح شده تا اهداف موردنظر در توانمندی جامعه مهندسان تحقق پیدا کند.

صالحی ادامه داد:

در این دوره از فعالیت سازمان نظام مهندسی تلاش خواهیم کرد به دور از هرگونه حاشیه و تنش بر روی گزینه تفاهم، همدلی و انسجام فعالیت تاکید کرده و در تعامل با سایر نهادها به ارتقای جایگاه مهندسان کمک کنیم.

وی تصریح کرد:

ما براحتی می‌ توانیم اصلاحات مورد نظر را در حوزه نظام مهندسی و بروزرسانی برخی از قوانین در سایه تعامل و همدلی سایر اعضا انجام دهیم که قطعا در این زمینه ثبات در تصمیم ‌گیری‌ها و فعالیت ‌ها با یک مدیریت و برنامه‌ریزی منطقی می ‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با ابراز خرسندی از روی کار آمدن وزیر جدید راه و شهرسازی و تعامل خوب وزیر با سازمان نظام مهندسی، اظهار داشت: قطعا قوانین و بخشنامه‌ها با همراهی وزیر بگونه‌ای تاثیرگذار و متناسب با شان و جایگاه مهندسان ابلاغ خواهد شد تا زمینه اجرایی شدن آن فراهم آید.


صالحی عالی خاطر نشان کرد: بنده یقین دارم که در راستای حفظ منافع اعضا باید یک حرکت منسجم همراه با تعامل و همکاری‌ های سازنده انجام شود که در این دوره بیش تر از دوره‌های قبل سعی جدی‌تر انجام خواهیم داد تا کارها به شکل شایسته به سرانجام برسد.
در هشتمین دوره فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل فرید صالحی عالی بعنوان رئیس این سازمان انتخاب و شایقی بعنوان نائب رئیس، انوری بعنوان دبیر و شفیعی بعنوان خزانه‌دار در سال اول فعالیت این سازمان انتخاب شدند.
منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
1301 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0