برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های ضد فساد هستند میرزایی، نماینده تهران در مجلس بیان کرد:‌

برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های ضد فساد هستند

نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه جفت: اصلاح قانون نظام مهندسی و دستورالعملی که وزیر راه و شهرسازی در این زمینه دادند یک فصل الخطاب بود ولی با تخریب زیادی از طرف برخی افراد و رسانه‌ها روبرو گردید.

کد خبر: 970725019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ - ۹:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه جفت: اصلاح قانون نظام مهندسی و دستورالعملی که وزیر راه و شهرسازی در این زمینه دادند یک فصل الخطاب بود ولی با تخریب زیادی از طرف برخی افراد و رسانه‌ها روبرو گردید.

برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های ضد فساد هستند

برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های ضد فساد هستند

برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های  ضد فساد هستند

قاسم میرزایی نیکو _ نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اقدام ‌های مناسب و قابل توجه آخوندی در تمام حوزه‌های حمل و نقلی و مسکن با توجه به همه کمبودهای مالی و مشکلات، گفت: با توجه به کمبودهای مالی و مشکلاتی که در بخش راه، مسکن و حوزه حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی داشتیم وزیر راه و شهرسازی توانست بخش عمده‌ای از نگرانی‌ های نمایندگان را در استان ‌های مختلف برطرف کند.
میرزایی ادامه داد: عملکرد شفاف ایشان بخصوص در بحث بافت ‌های فرسوده، اصلاح ناوگان و خرید هواپیما با همه مسائلی که بر سر راه بود در کم تر مدیری مشاهده شد و از نظر بنده و اغلب همکارانم آخوندی در کارشان خیلی موفق بوده‌اند.
وی در ادامه در مورد بحث قانون نظام مهندسی و عملکرد ضدفساد آخوندی و با اشاره به جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، اظهار داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی و دستورالعملی که وزیر راه و شهرسازی در این زمینه دادند یک فصل الخطاب بود.
این نماینده مجلس گفت: این اقدام آخوندی با تخریب‌ های بسیاری از طرف برخی رسانه ها و افراد روبرو شد و حتی برخی دوستان و همکاران ما در مجلس هم گزارشی را تهیه و در صحن قرائت کردند که عملا شاهد بودیم نمایندگان به این گزارش رای ندادند. این مساله بخوبی نشان داد که خرد جمعی مجلس هم اقدامات وزیر راه شهرسازی را تایید می‌ کند.

برخی افراد و رسانه‌ ها درصدد تخریب اقدام ‌های ضد فساد هستند

وی در باره برخی تخریب ‌ها و جوسازی‌ها بر سر اقدام آخوندی، گفت: همین مساله سبب شد نمایندگان اقدامات مثبت وزیر راه و شهرسازی در زمینه مبارزه با فساد و دیگر موارد را و همچنین هجمه‌ ها و جوسازی‌ها علیه وزیر راه و شهرسازی را به ریاست جمهور محترم گزارش دهیم.
نماینده مردم تهران در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، خاطر نشان کرد: آقای آخوندی در چارچوب تخصص و در جمع ‌بندی تصمیم‌ های کارشناسی نشان داد که حاضر نیست هرکاری که به او دیکته می‌ شود را انجام دهد و متاسفانه یک سری رسانه‌ ها و افراد درصدد تخریب وزیر راه و شهرسازی اقدام کرده‌اند و چالش‌ هایی را بوجود آورده‌اند.

منبع : خبرگزاری پانا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۹۷
2140 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0