تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان نشست انجمن مهندسین برق

تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان

نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، شاخه خوزستان در محل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار شد.

کد خبر: 970717015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۶:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، شاخه خوزستان در محل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار شد.

تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان

تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان

تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و  الکترونیک ایران شاخه خوزستان

کورش خواجوی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن خوش آمدگی به حاضران در نشست گفت: انجمنهایی از این دست میتوانند با هم افزایی و ارتقاء توانمندیهای خود محلی برای تربیت نیروی انسانی در صنعت برق باشند.
در ادامه محمدرضا طالب زاده، نایب رئیس اول سازمان، بیان کرد: تشکیل این نشست ها به پیوند علم و تجربه کمک بیش تری خواهد کرد و لازم است در همین راستا نشست های بیش تری بین انجمنهای علمی برق و مکانیک برگزار شود.
سپس علی حاجتی شیمنی، عضو هیات مدیره سازمان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، ارتباط بیش تر این انجمن علمی با سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان است و امیدوار هستم پیشرفتهای مهندسی برق در صنعت ساختمان با تکیه بر علم و تجربه مورد استفاده بیش تر قرار گیرند.
در ادامه محمود جورابیان، ریاست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان، عنوان داشت: اعضای هیات مدیره این انجمن همگی از مدیران فعال بخش صنعت میباشند و نشست های انجمن بصورت دوره ای در شرکتها و سازمانهای مختلف برگزار می گردد.
جورابیان افزود: امیدوار هستم تشکیل این نشست در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، منشا خیری برای مهندسان برق این سازمان باشد و ارتباط موثری برای تبادل تجربه و فعالیت علمی بیشتر برای اعضا گردد.

تشکیل نشست انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان

در ادامه این نشست، دستور کار چهارمین نشست از هشتمین دوره انجمن با حضور اعضای انجمن قرائت گردید و مورد بحث قرار گرفت، یکی از مصوبات این نشست برگزاری سمینار مشترک ساختمانهای هوشمند توسط انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران شاخه خوزستان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد بود.
قابل ذکر است در این نشست، منتخبان جدید هیات مدیره سازمان در بخش برق، رضا عصاره و محمدعلی عبداله پور حاضر بودند که تاکید بر ادامه همکاری سازمان و این انجمن علمی داشتند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
1006 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0