ضرورت ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان بیان کرد:

ضرورت ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی

سید احمد حسینی نیا عنوان داشت: از ویژگی‌ های بارز سازمان نظام مهندسی ساختمان، حفظ، اعتلا و ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی است و این سازمان در کیفیت ساخت و ساز و جلوگیری از تخلفات ساختمانی نقش بسزایی دارد.

کد خبر: 970717002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید احمد حسینی نیا عنوان داشت: از ویژگی‌ های بارز سازمان نظام مهندسی ساختمان، حفظ، اعتلا و ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی است و این سازمان در کیفیت ساخت و ساز و جلوگیری از تخلفات ساختمانی نقش بسزایی دارد.

ضرورت ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی

ضرورت ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی

ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی  الزامی است

وی ادامه داد: رعایت موازین ایمنی و کیفیت ساختمان اهمیت بالایی در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی مردم دارد و با توجه به اینکه افراد بیش ترین زمان شبانه‌ روز خود را در ساختمان می ‌گذرانند، رعایت ضوابط، استانداردها و قوانین حاکم بر امور مهندسی الزامی است.
حسینی نیا با عنوان اینکه سازمان نظام مهندسی جزء سازمان‌ های مردم نهاد است، در مورد برنامه ‌ها و اهداف این سازمان تصریح کرد: در قانون نظام مهندسی که در سال هفتاد و چهار توسط مجلس تصویب شده است این موارد به روشنی مشخص شده است.

ضرورت ارتقاء صنعت ساختمان و جامعه مهندسی

وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش خیلی مهمی در اعتلای سطح دانش مهندسان؛ هم چنین در نظارت بر عملکرد آن ها داشته است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطر نشان ساخت: در قانون یکی از وظایف مهم سازمان بحث آموزش و اعتلای سطح دانش مهندسان است که در بخشی از آن می‌ تواند به آموزش‌ های تخصصی برای ارتقای سطح  علمی مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان پرداخته شود.
منبع : ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
1378 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0