دیدار طوماری با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی علی طوماری

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی

علی طوماری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در دفتر کار رئیس جدید سازمان صدا و سیمای استان (شبکه سهند) در باره مسائل و روابط فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 970715025 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۶:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی طوماری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در دفتر کار رئیس جدید سازمان صدا و سیمای استان (شبکه سهند) در باره مسائل و روابط فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار طوماری با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی

دیدار طوماری با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان آذربایجان  شرقی با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند

طوماری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مرتضی صفری بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، بیان کرد: امیدوار هستیم انتصاب جنابعالی به‌ عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی منشا خیر و برکت برای استان و شهر عزیز تبریز باشد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایحان شرقی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ساخت و ساز و تاثیر آن بر اقتصاد کلان کشور و به تبع آن اقتصاد استان همچنین با توجه به تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در این زمینه مطمئنا” حضور جنابعالی در استان میتواند در جهت ایجاد بسترهای لازم و فرهنگ سازی در این حوزه کمک شایانی به جامعه مهندسی کند.

دیدار طوماری با رییس صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی

وی در خاتمه یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی استان در کنار همکاران صدا و سیمای استان  بوده و آمادگی آن را دارد که با استفاده از تجربیات و توانمندی کارشناسان مبرز خود در راستای فرهنگ سازی در حوزه های ساخت و ساز قدم های لازم را بردارد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
984 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0