مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد گفت:

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد

نقصان محمدی، هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز ۵ شنبه دوازدهم مهر از ساعت نه و با یک ساعت تمدید در یزد تا ساعت هجده ادامه داشت، شاهد حضور پرشور مهندسان و متخصصان در این حوزه بودیم.

کد خبر: 970715008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۱۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نقصان محمدی، هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز ۵ شنبه دوازدهم مهر از ساعت نه و با یک ساعت تمدید در یزد تا ساعت هجده ادامه داشت، شاهد حضور پرشور مهندسان و متخصصان در این حوزه بودیم.

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات  هیات مدیره سازمان  نظام مهندسی استان یزد

نقصان محمدی با اشاره به نحوه برگزاری این انتخابات بیان کرد: این دوره از انتخابات که بصورت الکترونیکی برگزار گردید، رای دهندگان با کمال آرامش و دقت و براحتی منتخبین خودشان را انتخاب کردند و با برنامه ریزی خوبی که هیات اجرایی در این مورد انجام داده بود خوشبختانه شاهد هیچ گونه مشکلی در برگزاری این انتخابات نبودیم.
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات تصریح کرد: حضور و مشارکت مهندسان عضو نسبت به  دوره‌های پیش، افزایش نسبی داشته و ما در این دوره از انتخابات ازمجموع ۶۴۸۲ نفر اعضای واجد الشرایط اخذ رای، شاهد حضور ۱۴۴۲ نفر از مهندسان و متخصصان دلسوز در این انتخابات بوده ایم که تقربیا گویای ۲۲/۵ مشارکت مهندسان در این انتخابات بوده است.
وی با خرسندی از حضور ومشارکت اعضای این سازمان دراین دوره از انتخابات ابراز امیدواری کرد اعضای منتخب، با برنامه ریزی و مدیریت مناسب می ‌توانند در جهت بهبود ساخت و سازها، ارتقا کیفیت ساختمان ‌ها و توجه به تهیه طرح ‌ها، نقش سازنده و موثری داشته باشند.

مشارکت خوب مهندسان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد، ضمن تشکر از اعضای هیاتهای نظارت و اجرایی انتخابات و هم چنین برخی کارکنان این اداره کل که در برگزاری این دوره از انتخابات همکاری داشته‌اند، خاطر نشان کرد: مهندسان محترم می ‌توانند جهت مشاهد نتایج آراء به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به آدرس www.Yazd.mrud.ir و شبکه‌ های اجتماعی به آدرس @rudnews و سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مراجعه کنند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
1150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0