توضیحات ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی علی رضا پوستی

توضیحات ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی

علی رضا پوستی با عنوان این که به هیچ وجه شورا و شهرداری دخالتی در انتخابات صنفی نظیر نظام مهندسی ساختمان ندارد، اظهار داشت: طبق قوانین هیئت نظارت و اجرایی در مراحل مختلف در انتخابات صنفی نظام مهندسی ساختمان نظارت دارد و اگر موارد و تذکری نیز نیاز باشد قطعا به کاندیداهای مورد نظر ارائه می‌ کند.

کد خبر: 970715005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۱۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی رضا پوستی با عنوان این که به هیچ وجه شورا و شهرداری دخالتی در انتخابات صنفی نظیر نظام مهندسی ساختمان ندارد، اظهار داشت: طبق قوانین هیئت نظارت و اجرایی در مراحل مختلف در انتخابات صنفی نظام مهندسی ساختمان نظارت دارد و اگر موارد و تذکری نیز نیاز باشد قطعا به کاندیداهای مورد نظر ارائه می‌ کند.

توضیحات ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی

توضیحات ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی

ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی  توضیحاتی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: اعضایی که از سوی شورای شهر در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای نظام مهندسی ساختمان حضور پیدا کرده‌اند هیچ وعده و وعیدی را از سوی شورا و شهرداری ندادند و این کار آن ها در خارج از ساعات اداری هیچ مشکلی ندارد.
رئیس شورای شهر اردبیل خاطر نشان ساخت: بدون محدودیت قانونی و ایراد گرفتن اعضای شورای شهر در خارج از ساعات اداری می ‌توانند هر کاری را انجام دهند و قطعا حضور در ستادهای انتخاباتی و حتی سخنرانی‌ ها هم در این راستا ایرادی ندارد.

توضیحات ریاست شورای شهر در خصوص انتخابات نظام مهندسی

پوستی یاد آور شد: نظارت بر کار شورا در قالب یک مجرای قانونی انجام می ‌گردد و شایسته نیست عضوی از شورا برای سایر اعضا خط و نشان کشیده و یا بخواهد محدوده ‌ای را تعریف کند.

منبع :  جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
910 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0