استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست ‌های غلط عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد:‌

استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست ‌های غلط

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می ‌‌گوید آخوندی بعنوان یک وزیر  تصمیمی که در زمینه مبارزه با فساد گرفته ‌اند ارزنده و  قابل تقدیر است.

کد خبر: 970714003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۹۷ - ۱۰:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می ‌‌گوید آخوندی بعنوان یک وزیر  تصمیمی که در زمینه مبارزه با فساد گرفته ‌اند ارزنده و  قابل تقدیر است.

استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست ‌های غلط

استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست ‌های غلط

استیضاح وزیر راه و شهرسازی  برای تغییر سیاست ‌های غلط

شکور پورحسین، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد عزم بوجود آمده در باره مبارزه با فساد و پررنگ کردن اعتماد مجدد مردم و هم چنین اقدام ‌های اخیر عباس آخوندی _ وزیر راه و شهرسازی در حوزه نظام مهندسی در این زمینه، عنوان داشت: هر کشوری یک سرمایه اجتماعی دارد که میراث تاریخی آن به حساب می ‌آید که این سرمایه‌ ها می‌ تواند صداقت، نوع‌دوستی و اعتماد باشد.
وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست‌ های غلط چند بار استیضاح گردید
پور حسین ادامه داد: امروز اعتماد بعنوان یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه‌ های اجتماعی کشورها تلقی شده است و در این زمینه با توجه به گزارش‌ ها از طریق سازمان ‌های متولی این موضوع در کشورمان با بحران مواجه است و این مساله در موارد مختلف با کاهش چشمگیری مواجه بوده است. اعتمادسازی در دنیای امروز رمز ایجاد بنای توسعه است و هر تصمیمی در این زمینه می ‌تواند اعتماد عمومی مردم را جلب و پررنگ کند.
نماینده مردم اردبیل در حوزه‌های انتخابیه پارس‌آباد و بیله سوار و همچنین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: آخوندی بعنوان یک وزیر و یک مقام عالی رتبه اجرایی کشور تصمیمی که در این زمینه گرفته‌اند ارزنده بوده و در حوزه مبارزه با فساد کار ایشان قابل تقدیر و تشکر است. متاسفانه در ایران بحث فساد در برخی موارد تبدیل به یک آفت شده که در حوزه اقتصاد خودش را برجسته‌ تر نشان داده است. برای این نقیصه راه‌ حل‌ های متفاوتی وجود دارد و در بحث فساد و رانت که نفوذ آن در تار و پود جامعه بحران‌ساز شده است، باید انضباط مالی و شفافیت در خیلی از حوزه‌ ها داشته باشیم.

استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای تغییر سیاست ‌های غلط

وی، در مورد پافشاری و ایستادگی وزیر راه و شهرسازی با تمام هجمه‌ هایی که راه افتاده است، اظهار داشت: در سفری همراه آقای دکتر آخوندی، در مورد مبحث فساد با یکدیگر صحبت داشتیم. یکی از مشکلات اساسی کشور ما اینست که مدیران ما جرات و جسارت در تصمیمگیری را ندارند.
پورحسین یاد آور شد: آقای آخوندی متولی وزارتخانه‌ای هستند که معتقدست پیش‌ از او سیاست ‌های غلطی در آن وزارتخانه گرفته شده است و حتی بخاطر اصلاح آن‌ ها چند بار استیضاح هم شد ولی پا پس نکشید که کار بسیار درستی است. یکی از مشکلات ما در ایران همین است که نباید با تمام مقاومت ‌ها کار را متوقف کرد تا آثار مثبت آن نمودار گردد. من با آقای آخوندی در این مسیر هم عقیده هستم و قطعا کار ایشان در ادامه آثار بسیار مثبتی خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری پانا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۷
1053 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0