آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان در اجرای طرح‌ های عمرانی بوشهر معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر

آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان باید در اجرای طرح‌ های عمرانی بوشهر به کارگیری گردد.

معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر نقش مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان در استحکام سازه‌ها بیان کرد: در اجرای طرح های عمرانی و ساختمان‌سازی باید از آخرین تکنولوژی‌ های فنی ساختمان استفاده گردد.

کد خبر: 970713012 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ مهر ۹۷ - ۵:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نطام مهندسی کشور،معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر نقش مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان در استحکام سازه‌ها بیان کرد: در اجرای طرح های عمرانی و ساختمان‌سازی باید از آخرین تکنولوژی‌ های فنی ساختمان استفاده گردد.

آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان در اجرای طرح‌ های عمرانی بوشهر

آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان در اجرای طرح‌ های عمرانی بوشهر

آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان باید در اجرای  طرح‌ های عمرانی بوشهر به کارگیری گردد.

مهرداد ستوده در بررسی اجرای انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر با عنوان این که این استان جایگاه مهمی در اجرای سازه‌های فنی و ساختمانی دارد، عنوان کرد: پروژه ‌های مختلفی در عرصه‌های سازه‌ای در استان بوشهر در خشکی و دریا اجراء می گردد که نشان از توانمندی مهندسان ساختمان در این استان است.
ستوده با اشاره به نقش مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان در توسعه و عمران، ادامه داد: نقش کنترلی و نظارتی همواره در نظام مهندسی یک ضرورت به حساب می ‌آید که این مهم جایگاه مهندسان ساختمان در عمران و پیشرفت جامعه نشان می ‌دهد.
وی، توجه به معماری اسلامی ایرانی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: توسعه، تقویت و توجه به ارزش‌ های اسلامی در معماری و شهرسازی و ارتقاء کیفیت خدمات، الزام به رعایت مقررات ملی ساختمان و ارتقاء دانش فنی مهندسان از اهم وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان در اجرای طرح‌ های عمرانی بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، توجه به حوزه فنی، اجرایی و استحکام ساختمان در مناطق شهری و روستایی را از موضوعات مهم دانست و تصریح کرد: در این بین نقش حرفه مهندسی و نظارت دقیق از وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
ستوده با تاکید بر استفاده از تکنولوژی ‌‌های پیشرفته در پروژه ‌های ساختمانی، خاطر نشام کرد: استفاده از آخرین تکنولوژی ‌های فنی ساختمان باید مد نظر سازمان نظام مهندسی ساختمان در اجرای پروژه‌ های عمرانی و ساختمان سازی قرار گیرد تا در زمان حوادث غیر مترقبه شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مهر ۹۷
885 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0