استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی انتخابات

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی انتخابات

کد خبر: 970712031 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۸:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی بستر دستیابی به ساخت و ساز مطلوب را فراهم می‌ کند.

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی انتخابات

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی انتخابات

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی  انتخابات

مسعود حق‌لطفی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان قزوین، بیان کرد: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین در حال برگزاری بوده و طبق آمارها نه هزار و ششصد نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.
حق لطفی ادامه داد: کاندیدا در رشته ‌های عمران، معماری، نقشه‌برداری، ترافیک، برق، شهرسازی و مکانیک شرکت کرده و در نهایت یازده نفر بعنوان اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان انتخاب می‌ شوند.
وی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در شهرستان ‌های قزوین، آبیک، بوئین‌زهرا و تاکستان خبر داد و افزود: از چهار ماه گذشته با انتخاب اعضای هیئت نظارت و اجرایی روند فعالیت ‌های انتخابات آغاز شده که امیدوار هستیم به نحو احسن برگزار گردد.
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان قزوین تصریح کرد: استفاده از شرکت‌ های خدماتی بومی در حوزه برنامه ‌نویسی را می ‌توان از مزایای این دوره از انتخابات ذکر کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: انتظار اصلی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تبیین و اجرای اهداف سازمان بوده که باید مدنظر باشد.
وی تصریح کرد: یکی از ارکان اجرای سیاست‌ های حوزه صنعت ساختمان سازمان نظام مهندسی می ‌باشد که ارتباط مستقیم با اداره‌کل راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری ‌ها دارد.
وی عنوان کرد: توانمندی نظام مهندسی در ارتقاء نما و منظر سیمای شهری و همچنین صرفه‌ جویی انرژی نقش بسزایی دارد.
پیمان پیرمرادی _ ریاست هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین نیز در حاشیه این انتخابات گفت: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین همزمان با کل کشور در حال برگزاری است.

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌ نویسی انتخابات

پیرمرادی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان قزوین نه هزار و ششصد نفر عضو داشته که می‌ توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: طبق آمارها نود و پنج درصد اعضای سازمان در شهرستان‌ های قزوین، آبیک، تاکستان و بوئین‌زهرا هستند و انتخابات در این چهار شهرستان برگزار گردیده در حالیکه مهندسان سایر شهرهای استان می ‌توانند جهت شرکت در انتخابات به نزدیک ترین شهرستان مراجعه کنند.
رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین، گفت: فرآیند انتخابات تا ساعت هفده ادامه داشته و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.
پیرمرادی با اشاره به درصد خیلی پایین خطا در روند برگزاری انتخابات افزود: سرعت، دقت و امنیت شعار هفتمین دوره انتخابات هیات مدیرعامل نظام مهندسی بوده در حالیکه برگزاری الکترونیکی این انتخابات درصد خطا را به صفر می ‌رساند.
رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان قزوین خاطر نشان کرد: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی با سی و پنج کاندید در رشته‌های عمران، معماری، شهرسازی،برق، مکانیک، ترافیک و نقشه‌برداری در حال برگزاری است.
پیرمرادی با اشاره به این که نتایج اولیه انتخابات پس از شمارش آرا مشخص می گردد، یلد آور شد: نتایج نهایی بعد از تایید دستگاه نظارتی و همچنین انجام فرآیند استوارنامه از طرف وزارت خانه طی یک هفته اعلام و یازده نفر بعنوان اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین انتخاب می گردند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه بايد در مورد آزمون نظام مهندسي برق بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0