ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند سازی اعضا مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی بیان کرد:

ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند سازی اعضا

مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی بر ضرورت و توجه به توانمندسازی اعضای نظام مهندسی تاکید نمود.

کد خبر: 970712029 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۵:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی بر ضرورت و توجه به توانمندسازی اعضای نظام مهندسی تاکید نمود.

ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند سازی اعضا

ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند سازی اعضا

ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند  سازی اعضا

علی اکبر حاج محمدی روز ۵ شنبه در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین، بیان داشت: در تمام ساختارها باید یک جامعه و یا بخش وجود داشته باشد تا در زمینه دفاع از حقوق افراد، نظارت بر عملکرد دستگاه مربوط فعالیت کند.
حاج محمدی ادامه داد: متاسفانه ساختارهای دولتی شکست ‌ها و مسائل زیادی به دنبال داشته و این امر اهمیت و ضرورت فعالیت سازمان ‌های مردم نهاد را دوچندان می ‌کند که باید مدنظر قرار گیرد.
حاج محمدی گفت: سازمان‌ های مردم نهاد باید در وضع قوانین، نظارت و مسائل حقوقی افراد نهاد خود دخالت مستقیم داشته باشند در حالیکه فرآیند نظارت در این مجموعه‌ها باید تقویت گردد.
مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی در امر اجرا ورود بیش تری داشته در حالی که باید بر آموزش و توانمند سازی افراد تمرکز گردد و این مهم در اولویت قرار گیرد.
حاج محمدی با اشاره به اهمیت حمایت از سازمان نظام مهندسی، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی نیازمند حمایت و پیشرفت بوده و این مهم باید از طریق اعضای این سازمان انجام گردد تا شاهد تاثیرگذاری ویژه در تصویب قوانین باشیم.
وی افرود: امور اجرایی باید در سازمان نظام مهندسی کاهش یافته و موضوع توانمندسازی، قدرت اثرگذاری در قوانین و تقویت رضایتمندی مردم تمرکز صورت گیرد در حالیکه این مهم نیازمند تعامل و همکاری است.

ضرورت تمرکز نظام مهندسی بر آموزش و توانمند سازی اعضا

حاج محمدی اظهار داشت: در زمین لرزه کرمانشاه بیمارستانی با شش ماه فعالیت به سبب عدم نظارت تخصصی تخریب گردید که در این امر نقش ویژه سازمان نظام مهندسی به چشم می ‌خورد که باید مورد توجه باشد.
وی گفت: امروز به سبب افزایش دانش و توانمندی مهندسان شاهد کاهش هزینه‌های ساخت و ساز هستیم.
مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی گفت: افزایش ایمنی، پیشرفت اقتصادی و استفاده بهینه از تکنولوژی پیشرفته از مزایای فعالیت موثر سازمان نظام مهندسی بشمار می ‌رود.
حاح محمدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان قزوین در حوزه نظام مهندسی پتانسیل مطلوبی داشته و امیدوار هستیم با انتخابات اعضای توانمند و صالح جایگاه این سازمان در سطح استان و کشور ارتقا یابد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
864 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0