کاهش ساخت و ساز در خلخال ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال

کاهش ساخت و ساز در خلخال

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال بیان کرد: سطح متراژ طراحی و یا نظارت شده بر ساخت و سازهای این شهرستان در نیمه اول سال جاری در مقایسه با سال قبل دوازده درصد کاهش یافته است.

کد خبر: 970712019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۴:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال بیان کرد: سطح متراژ طراحی و یا نظارت شده بر ساخت و سازهای این شهرستان در نیمه اول سال جاری در مقایسه با سال قبل دوازده درصد کاهش یافته است.

کاهش ساخت و ساز در خلخال

کاهش ساخت و ساز در خلخال

ساخت و ساز در خلخال کاهش  یافت

داوود بحری روز ۵ شنبه در جریان بازدید فرماندار خلخال از نحوه برگزاری هشتمین دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیان کرد: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستاد در شش ماه اول سال جاری بر نحوه ساخت و ساز هفتاد و چهار هزار متر مربع نظارت داشتند.
بحری از افزایش ده درصدی اعضای این سازمان در سال جاری خبر داد و افزود: پانصد و پنجاه مهندس در ۷ رشته مهندسی در سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستان عضویت دارند که پنجاه نفر از این تعداد در نیمه اول امسال به تعداد پانصد نفری اعضای قبلی اضافه شده است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال ادامه داد: از این تعداد مهندس عضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال دویست مهندس دارای پروانه اشتغال هستند.
فریدون بابایی، فرماندار خلخال هم در این بازدید با تاکید بر افزایش سطح نظارت بر نحوه ساخت و سازها در سطح مناطق مختلف این شهرستان، خاطر نشان کرد: استمرار نظارت و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از طرف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان موجب افزایش سطح مقاومت سازه ها و ساختمانهای تازه احداث در مقابل انواع بلایای طبیعی هم چون زمین لرزه شده و آسیب و خسارت را در مواقع بروز حوادث کاهش خواهد داد.

کاهش ساخت و ساز در خلخال

بابک پردل، عضو هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال نیز یاد آور شد: در هشتمین دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل سی و هفت نفر نامزد در هفت رشته مهندسی هستند که سیزده نفر از این تعداد بعنوان اعضای هیات مدیره سازمان بمدت ۳ سال با رای یازده هزار مهندس عضو این سازمان در مرکز و شهرستانهای استان انتخاب میشوند.
پردل اظهار داشت: در انتخابات خلخال پانصد و پنجاه نفر از مهندسان حائز شرایط رای دادن هستند.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
800 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0