برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد بیان داشت:

برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

استان یزد در روز ۵ شنبه دوازدهم مهر نود و هفت، شاهد یک رویداد مهم مهندسی خواهد بود، که قرار است هشتمین دوره ی انتخابات اعضای هیات مدیره ی سازمان نظام مهندسی ساختمان در یزد و همزمان در شش شهر منتخب استان برگزار گردد.

کد خبر: 970712007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۱۰:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نطام مهندسی کشور، استان یزد در روز ۵ شنبه دوازدهم مهر نود و هفت، شاهد یک رویداد مهم مهندسی خواهد بود، که قرار است هشتمین دوره ی انتخابات اعضای هیات مدیره ی سازمان نظام مهندسی ساختمان در یزد و همزمان در شش شهر منتخب استان برگزار گردد.

برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد

محمدرضا نقصان محمدی در  ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این انتخابات در هفت رشته مهندسی و سی و هفت نفر کاندیدا در پنج رشته قرار است، در روز ۵ شنبه همین هفته دوازدهم مهر باهم رقابت کنند، که ان شاا.. با حضور گسترده مهندسان ساختمان استان شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی سالم خواهیم بود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد ادامه داد: محل برگزاری این انتخابات در شهر یزد، در محل ساختمان شماره دو این اداره کل واقع در خیابان مسکن و شهرسازی خواهد بود و در شهرهای اردکان – میبد – ابرکوه – تفت – مهریز و بافق در ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای مربوطه برگزار خواهد شد.
نقصان محمدی اظهار داشت: با حضور بالغ بر شش هزار و پانصد نفرعضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، به امید خدا شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور خواهیم بود. که امیدوارم با حضور فعال تمام مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی شاهد یک انتخابات بهینه باشیم که منجر به افزایش کیفی و ارتقاء خدمات مهندسی گردد.

برگزاری انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بازوی تخصصی و توانمند استان، میتواند کمک‌ کننده خوبی در ارتقاء ساخت و سازها باشد و سبب شود تا سرمایه ‌های ملی به نحوی بهتر استفاده گردد.
وی با آرزوی رشد و شکوفایی جامعه مهندسی استان از تمام مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت کرد تا در این انتخابات حضور فعال و پر شوری داشته باشند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
1051 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0