زوایایی تازه از جعل مدرک دانشگاهی توسط سید مهدی هاشمی سید مهدی هاشمی

زوایایی تازه از جعل مدرک دانشگاهی توسط سید مهدی هاشمی

سید مهدی هاشمی در حالی صبح امروز، در گفتگو با یک خبرگزاری جعل مدرک دانشگاهی خود را بشدت تکذیب کرد که همان خبرگزاری ساعاتی پس با انتشار سندی موثق، زوایای جدیدی را برای افكار عمومی آشکار می ‌کند.

کد خبر: 970712006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید مهدی هاشمی در حالی صبح امروز، در گفتگو با یک خبرگزاری جعل مدرک دانشگاهی خود را بشدت تکذیب کرد که همان خبرگزاری ساعاتی پس با انتشار سندی موثق، زوایای جدیدی را برای افكار عمومی آشکار می ‌کند.

زوایایی تازه از جعل مدرک دانشگاهی توسط سید مهدی هاشمی

زوایایی تازه از جعل مدرک دانشگاهی توسط سید مهدی هاشمی

ادامه تكذيب‌ های ریاست سابق كميسيون  عمران مجلس و انتشار اسناد جديد در رسانه‌ها/ آيا دانشگاه امام حسین و سازمان نظام مهندسی دروغ می ‌گويند؟/سند جدید

هاشمی جعلی بودن مدرکش را تکذیب کرده و مدعی است که مدرک مورد اشاره از دانشگاه امام حسین را اصلاً به دستگاه‌ ها ارائه نکرده است.
هاشمی در این‌ مورد در پاسخ به این پرسش که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک شما را تائید کرده است، شما چه دفاعی از خود دارید؟ گفت: چه کسی مدعی است که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک بنده را تائید کرده است؟
وی در پاسخ به این که دانشگاه امام حسین جعلی بودن مدارک شما را رسانه‌ای و به سازمان نظام‌مهندسی اعلام کرده است،‌ تصریح کرد: این مصداق مثل «خود گویی، خود خندی عجب مرد هنرمندی»است و بنده هم ادعای دانشگاه و سازمان نظام ‌مهندسی را تکذیب می‌ کنم.
هاشمی گفت: دانشگاه باید موضع خود را اعلام کند، دانشگاه امام حسین در حال بررسی است و بنده نمی ‌توانم از جانب آن‌ ها حرفی بزنم.
وی مطرح کرد: بنده اصلاً چنین مدرکی را از دانشگاه امام حسین ارائه نکرده‌ام.
این اظهارات سيد مهدي هاشمي در حالیست كه ساعاتی بعد اسنادی منتشر شده با این مضمون که وی در فرم مربوطه برای عضویت در سازمان نظام‌مهندسی اعلام کرده که مدرک کارشناسی از دانشگاه امام حسین را دارا است.
هم چنین وی در بیان سوابق کاری خود نوشته است: مدیریت پروژه در سپاه پاسداران، مدیریت پروژه در قرارگاه خاتم‌الانبیا، استانداری آذربایجان غغربی و …به عهده داشته است.

زوایایی تازه از جعل مدرک دانشگاهی توسط سید مهدی هاشمی

این سند تکذیب غیر قابل‌انکاری بر ادعاهای سید مهدی هاشمی است او در این‌ مورد مدعی بود که بهیچ سازمانی مدرک جعلی عمران دانشگاه امام حسین خود را ارائه نداده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته در رشته مهندسی معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و در مقطع دکتری رشته عمران خوانده است با این‌ وجود وی در پاسخ به پرسشی در زمینهٔ این که دکتری خود را از کدام دانشگاه دریافت کرده است سکوت کرده است.
قابل ذکر است که عباس آخوندی _ وزیر راه و شهرسازی در راه مبارزه با فساد و اقدام به شفافیت در چند روز گذشته دست به افشاگری در زمینهٔ تعرض منافع در سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و فسادهای این نهاد تخصصی از جمله جعلی بودن مدرک آقای سید مهدی هاشمی زده بود.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
990 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0