برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم مهر فرزاد رستمی

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم مهر

،فرزاد رستمی _ ریاست دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر از برگزاری این انتخابات در روز ۵ شنبه دوازدهم مهر نود و هفت خبر داد.

کد خبر: 970711015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۳:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،فرزاد رستمی _ ریاست دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر از برگزاری این انتخابات در روز ۵ شنبه دوازدهم مهر نود و هفت خبر داد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم مهر

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم مهر

انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم  مهر برگزار می گردد

فرزاد رستمی با اعلام این خبر بیان کرد: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در پنج حوزه انتخابیه در روز ۵ شنبه دوازدهم مهرماه نود و هفت از ساعت هشت صبح تا ساعت شانزده بطور همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.
رستمی گفت: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر که نزدیک به ۵ هزار و ۳۰۰ نفر می‌ باشد، تعداد اعضای هیات مدیره یازده نفر خواهد بود که متشکل از شش نفر در گروه عمران (عمران، ترافیك، نقشه برداری)، سه نفر گروه معماری وشهرسازی (معماری،شهرسازی)، دو نفر گروه تاسیسات (برق،مكانیك)، بعنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته نیز ۱ عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات به صورت دستی وكنترل واحراز هویت بصورت الكترونیكی یك پارچه در تمامی حوزه های اخذ رای میباشد و امسال شعبات اخذ رای در پنج شهرستان (گناوه – برازجان- بوشهر- كنگان-خورموج) افزایش یافت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در مورد تعداد نامزدهای این انتخابات، ادامه داد: بیست و دو نفر بعنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند .
رستمی، پایان مهلت تبلیغات كاندیدها را بیست و چهار ساعت پیش از تاریخ برگزاری و آغاز رای گیری اعلام كرد و افزود: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ها، مطبوعات، روزنامه ها و هفته نامه‌ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای ممنوعیت تبلیغات خودداری نمایند كه آخرین روز تبلیغات كاندیدها بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات خواهد بود.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان بوشهر دوازدهم مهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن اشاره به اینکه تمام اعضای سازمان چه اعضاء دارای پروانه اشتغال به كار و چه اعضاء بدون پروانه می ‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدهای مورد نظر خود رای دهند، ادامه داد: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در این انتخابات می ‌تواند در انتخاب شایسته ترین افراد برای تصمیم سازی های مهم آینده و برای پیشرفت و آبادانی استان موثر باشد.
وی با تاکید بر نقش محوری مهندسین در سازندگی استان و کشور گفت: مهندسین با حضور در انتخابات میتوانند در عملکرد و نوع فعالیتهای نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.
رستمی مطرح کرد: این انتخابات بزرگ ترین انتخابات صنفی کشور است که می ‌بایست به دور از هر گونه سیاسی کاری و با مشارکت حداکثری مهندسان برگزار گردد و بدپن تردید در سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان رکنی از ارکان ساخت و ساز شهری خیلی مؤثر خواهد بود.
رستمی، بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخابات در شأن و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی بصورت سالم و بی نقص اشاره کرد و افزود: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشاركت مهندسین و حضور در پای صندوقهای رای افزایش خواهد یافت.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
948 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0