تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مرکزی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مرکزی

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مرکزی

حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات می‌ تواند در انتخاب شایسته ترین افراد برای تصمیم سازیهای آینده موثر باشد.

کد خبر: 970711014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات می‌ تواند در انتخاب شایسته ترین افراد برای تصمیم سازیهای آینده موثر باشد.

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مرکزی

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مرکزی

بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی  استان مرکزی تاکید شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مرکزی و ریاست دستگاه نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مرکزی با عنوان این که برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان یک رویداد بزرگ انتخاباتی در جامعه فنی و مهندسی ساختمان میباشد، زبیان کرد: مسلماً حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات می‌ تواند در انتخاب شایسته ترین افراد برای تصمیم سازیهای آینده موثر باشد.
شارقی ادامه داد: این انتخابات روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه امسال و سه شهرستان استان در ادارات راه و شهرسازی برگزار می گردد، تصریح کرد: باید سعی کنیم انتخابات در شأن و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی بصورت سالم و بی نقص برگزار شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مرکزی با اشاره به این که در مدت ۴ ماه گذشته هیئت اجرایی انتخابات فعالیت ‌های گسترده‌ای را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات به انجام رسانده اند، اظهار داشت: این هیئت از زمان ثبت نام کاندیداها تا پایان و اعلام اعضای جدید هیئت مدیره مسئولیت خطیری به عهده دارند و امیدوار هستیم بتوانیم این مسئولیت خطیر را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.
وی، پایان مهلت تبلیغات کاندیداها در مطبوعات را دهم مهر ماه امسال اعلام کرد و افزود: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ ها و مطبوعات به روزنامه ها و هفته نامه ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای ۳ شنبه دهم و ۴ شنبه یازدهم مهرماه خودداری نمایند که آخرین روز تبلیغات کاندیداها بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات خواهد بود.

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مرکزی

بیست و دو نفر از مهندسان در شش رشته تخصصی شامل شامل هشت نفر در رشته عمران، سه نفر در رشته برق، سه نفر در رشته معماری، سه نفر در رشته مکانیک، سه نفر در رشته نقشه برداری، یک نفر در رشته شهرسازی در هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با یک دیگر رقابت می‌ کنند که با رای مستقیم مهندسان یازده نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل بعنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
839 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0