آغاز انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ایلام مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام

آغاز انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان امروز ۴ شنبه همزمان با کل کشور در شهر ایلام و دو حوزه انتخاباتی دیگر شروع شد.

کد خبر: 970711012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ - ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان امروز ۴ شنبه همزمان با کل کشور در شهر ایلام و دو حوزه انتخاباتی دیگر شروع شد.

آغاز انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

آغاز انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان  استان ایلام شروع گردید

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در حاشیه برگزاری این انتخابات، بیان داشت: این انتخابات طبق قانون نظام مهندسی هر ۳ سال یک بار برای تعیین اعضای هیات مدیره برگزار می گردد.
علی اصغر کاظمی ادامه داد: انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان در ۳ حوزه برگزار می گردد که حوزه اصلی در ایلام و ۲ حوزه فرعی دیگر در شهرستانهای دهلران و دره شهر است.
کاظمی اظهار داشت: بعد از پایان رای گیری که تا ساعت شانزده امروز ادامه دارد و تایید انتخابات از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام بعنوان دستگاه نظارت بر انتخابات، نتایج اعلام می گردد.

آغاز انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: در این انتخابات یازده نامزد در رشته های عمران، برق، مکانیک و نقشه برداری شرکت کرده که از این تعداد ۴ نفر اصلی و ۷ نفر علی البدل برای یک دوره ۳ ساله بعنوان عضو هیات مدیره با کسب آرای اکثریت انتخاب خواهند شد.
سازمان نظام مهندسی استان ایلام بیش از دو هزار نفر عضو دارد که از این تعداد یک هزار و سیصد و هفتاد و دو نفر دارای پروانه اشتغال حرفه مهندسی هستند.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۷
1294 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0