برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین پیمان پیرمرادی

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین

،پیمان پیرمرادی بیان کرد: چهل کاندیدا برای تصاحب کرسی هیات مدیره این سازمان با هم به رقابت میپردازند که به تفکیک در رشته عمران ۴، در معماری دو و در هر یک از رشته های ترافیک، مکانیک، شهرسازی، برق و نقشه برداری نیز ۱ نفر و در مجموع نیز یازده مهندس عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین میشوند.

کد خبر: 970710002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ - ۸:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز  _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،پیمان پیرمرادی بیان کرد: چهل کاندیدا برای تصاحب کرسی هیات مدیره این سازمان با هم به رقابت میپردازند که به تفکیک در رشته عمران ۴، در معماری دو و در هر یک از رشته های ترافیک، مکانیک، شهرسازی، برق و نقشه برداری نیز ۱ نفر و در مجموع نیز یازده مهندس عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قزوین میشوند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین

انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین  برگزار می گردد

پیرمرادی ادامه داد: احراز هویت رای دهندگان بصورت الکترونیکی انجام می گردد بصورتی که اگر فردی در شعبه ای رای دهد نامش قرمز شده و دیگر در هیچ شعبه ای قادر به دادن رای نخواهد بود.
به گفته پیرمرادی، هر یک از شرکت کنندگان به یازده کاندیدا میتواند رای دهد و خواندن آرا نیز توسط دستگاه الکترونیک انجام می گردد.
به گفته این مسئول، در هیات اجرایی سعی شده تا تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در چارچوب مقررات قانونی صورت گیرد و همچنین با نظارت بر شبکه های اجتماعی از نشر اخبار ناموثق در مورد کاندیداها نیز جلوگیری بعمل خواهد آمد.
وی، هدف هیات اجرایی را نظارت بر حسن اجرای صحیح انتخابات عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در این دوره نه هزار و پانصد نفر واجد شرایط برای حضور در انتخابات استان هستند که امیدوار هستیم بتوانیم با مشارکت حداکثری و نیز رعایت کلیه اصول، دقت در رای گیری و صیانت از آراء، انتخابات خوبی را در پیش داشته باشیم.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در چهار شهر قزوین

اعضای هیات اجرایی این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان در قزوین متشکل از ۷ نفر شامل پپمان پیرمرادی _ ریاست هیات اجرایی، سید مهدی خطیبی _ نایب  رییس، علیرضا _ خزائلی خزانه دار و حسین غلامی، محمد رئوفیان، عبدالصمد سلطانیه و سهیل اکبری نیز اعضای هیات اجرایی هستند.
منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۷
904 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0