تخلف مالی پانزده میلیاردی در سازمان نظام مهندسی تهران عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

تخلف مالی پانزده میلیاردی در سازمان نظام مهندسی تهران

سید هادی بهادری، با انتقاد از نبود نظارت کافی بر عملکرد سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کل کشور، بیان کرد: طبق قانون حدود پنج درصد تا ده درصد از هزینه های واصله از طرف ناظران ساختمان به حساب سازمانهای نظام مهندسی استانها واریز می گردد، که این واریزها درآمد خیلی گزافی را برای این سازمان رقم زده است.

کد خبر: 970709011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مهر ۹۷ - ۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید هادی بهادری، با انتقاد از نبود نظارت کافی بر عملکرد سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کل کشور، بیان کرد: طبق قانون حدود پنج درصد تا ده درصد از هزینه های واصله از طرف ناظران ساختمان به حساب سازمانهای نظام مهندسی استانها واریز می گردد، که این واریزها درآمد خیلی گزافی را برای این سازمان رقم زده است.

قدمت بیست و دو ساله قانون؛ عامل اصلی در بروز تخلف نظام مهندسی

تخلف مالی پانزده میلیاردی در سازمان نظام مهندسی تهران

تخلف مالی پانزده میلیاردی در سازمان  نظام مهندسی تهران/ رد پای ۳ عضو هیأت مدیره سازمان در پرونده/ خزانه بازداشت شد

هادی بهادری در نشست هجدهم کمیسیون تلفیق بـودجـه سـال نود و هفت کل کشور

حدود هشتصد میلیارد تومان در حساب سازمان نظام مهندسی تهران وجود دارد
بهادری با عنوان این که طبق گزارشها حدود هشتصد میلیارد تومان در حساب سازمان نظام مهندسی تهران وجود دارد، گفت: این مقدار درآمد برای یک نهاد عمومی که هزینه زیادی ندارد، اعتبار خیلی بالایی است، حال متأسفانه نظارت مناسب و ویژه ای برای این تبادلات مالی وجود ندارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، از پرونده جدید تخلف مالی در سازمان نظام مهندسی تهران خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اطلاعات واصله ۲ نفر از اعضای هیأت مدیره سازمان بهمراه خزانه دار، از حساب متعلق به نظام مهندسی تهران، چکی به مبلغ پانزده میلیارد تومان را صادر کرده است، البته دستگاه امنیتی و انتظامی، متخلفان را دستگیر کرده و خزانه دار در حبس به سر میبرد.

تخلف مالی پانزده میلیاردی در سازمان نظام مهندسی تهران

بهادری اظهار داشت: در شرایط فعلی مشخص نیست، که چک با چه هدفی کشیده شده، ولی تخلف مالی در این رابطه کاملا مشهود است.
عدم نظارت زمینه ساز بروز تخلف در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بروز تخلف در سازمان نظام مهندسی نشان دهنده آن است که نظارتها در این عرصه کافی نبوده و باید بازرسی دقیقی برای کاهش تخلفات صورت گیرد.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی با توجه به حجم بالای اعتبارت انباشت شده در حساب سازمانهای نظام مهندسی بدنبال کاهش درصدهای واریزی به حسابهای مذکور است که این مسئله میتواند از افزایش تخلفات جلوگیری کند.

منبع : سرویس اقتصادی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۷
784 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0