ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای آلاینده قم مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم

ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای آلاینده قم

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم بیان داشت: واحدهای آلاینده صنعتی باید کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست را در واحدهای خود بکار گرفته و از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی آگاهی داشته باشند.

کد خبر: 970708019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۳:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم بیان داشت: واحدهای آلاینده صنعتی باید کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست را در واحدهای خود بکار گرفته و از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی آگاهی داشته باشند.

ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای آلاینده قم

ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای آلاینده قم

ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست  در واحدهای آلاینده قم

سید رضا موسوی مشکینی در نشست بررسی قانون هوای پاک در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، اظهار کرد: عدم آگاهی از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی سبب بروز برخی تخلفات و آلودگی‌ ها در واحدهای صنعتی می گردد.
موسوی بر لزوم استخدام و به کار گیری کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان قم طبق قانون هوای پاک تأکید کرد و ادامه داد: وجود کارشناسان با دانش زیست محیطی در واحدهای صنعتی و تولیدی، زبان مشترکی برای دستیابی به صنعت پاک و کاهش آلودگیهای زیست محیطی به وجود می آورد.
وی با عنوان این که واحدهای آلاینده صنعتی حتما باید برای انجام امور مربوط به نمونه برداری، اندازه گیری، پایش و کنترل مستمر آلودگی، کارشناسان محیط زیست را بکار بگیرند، خاطر نشان ساخت: فارغ التحصیلان محیط زیست در استان قم برای حضور در واحدهای صنعتی باید ساماندهی شده و برخی آموزشها را فرابگیرند.

ضرورت به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای آلاینده قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در خاتمه با عنوان این که فعالان و متولیان حوزه صنعت نیز باید پیشنهادات و راهکارهای خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون هوای پاک در استان قم ارائه دهند، یاد آور شد: توانمند سازی علمی و اجرایی تشکل‌ های زیست محیطی در استان قم در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری می گردد.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
1000 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0