خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن آتش ندارد فرماندار خلخال

خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن آتش ندارد

فرماندار خلخال بیان کرد: نبود امکانات اطفای حریق برای مهار آتش سوزی در ساختمانهای بلند در ایستگاه آتش نشانی این شهر، ضرورت نظارت بر اجرای آیین نامه های مربوط به ارتقای ایمنی ساختمان در مقابل اینگونه حوادث از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان را ضروری کرده است.

کد خبر: 970708008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرماندار خلخال بیان کرد: نبود امکانات اطفای حریق برای مهار آتش سوزی در ساختمانهای بلند در ایستگاه آتش نشانی این شهر، ضرورت نظارت بر اجرای آیین نامه های مربوط به ارتقای ایمنی ساختمان در مقابل اینگونه حوادث از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان را ضروری کرده است.

خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن آتش ندارد

خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن آتش ندارد

خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن  آتش ندارد

فریدون بابایی در مراسم تجلیل از آتش نشانان گفت: تعبیه شیرهای آتش نشانی در تمام طبقات ساختمانهای بلند مرتبه و نصب تانکرهای ذخیره آب آتش نشانی در بام ساختمانهای بیش از ۴ طبقه در خلخال باید جدی گرفته شود.
بابایی ادامه داد: اجرای این قانون برای سازندگان و مالکان ساختمانهای بلند و طبقاتی استان اردبیل از دی ماه سال نود و شش اجباری شده و انتظار میرود سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستان نیز برای اجرای این آیین نامه برای افزایش ایمنی ساختمانها در مقابل حوادث آتش سوزی تلاش کند.
وی با عنوان اهمیت تجهیز ایستگاه آتش نشانی خلخال به امکانات اطفای حریق مدرن از جمله ضرورت تامین امکانات مورد نیاز برای مهار آتش سوزیهای ساختمانهای بلند و طبقاتی هم چون نردبان مکانیزه، بیان کرد: فرمانداری برای تحقق این امر با شهرداری همکاری میکند.
بابایی تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با بهره گیری از کم ترین امکانات بیش ترین خدمات ایمنی، امدادی و خطر ساز را بصورت شهری، روستایی، منطقه ای و در برخی از مواقع فرامنطقه ای به جامعه ارائه میدهند.
بابایی خاطر نشان ساخت: به رغم همه خطرات جانی در انجام ماموریتهای اطفای حریق، آتش نشانان این خطرات را به جان خریده و در نیمه اول سال جاری علاوه بر حضور در حوادث آتش سوزی و موفقیت در اطفای حریق صدها ماموریت خارج از حیطه وظایف سازمانی را در خدمت رسانی به اهالی منطقه انجام دادند.
فاطمه جوادی، شهردار خلخال نیز در این مراسم از افزایش امکانات و تعمیر و تجهیز خودروهای آتش نشانی ایستگاه آتش نشانی این شهر در سال جاری خبر داد و افزود: برای تجهیز کامل این ایستگاه و بروز شدن امکانات از جمله خرید خودرو پیشرو بیست میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

خلخال امکانات پیشرفته خاموش کردن آتش ندارد

جوادی با عنوان این که به رغم کمبودها و محدودیتها آتش نشانان با روحیه خوب در ماموریتهای اطفای حریق و امدادی حاضر میشوند، تصریح کرد: برای ایجاد روحیه نشاط کارکنان آتش نشانی امسال تجهیزات ورزشی خریداری شده و در اختیار آتش نشانان این ایستگاه قرار گرفته است.
شهرستان خلخال با نود و پنج هزار نفر جمعیت در صد و پانزده کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
777 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0