برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با عنوان این که انتخابات نظام مهندسی در پنج شنبه این هفته برگزار می گردد، بیان کرد: برای برگزاری این انتخابات و تخفیف فضا از آموزش و پرورش متشکریم و از شرکت ‌های برق و آب تقاضا می‌ کنیم تا در زمان برگزاری این انتخابات ما را یاری کنند.

کد خبر: 970707025 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۸:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با عنوان این که انتخابات نظام مهندسی در پنج شنبه این هفته برگزار می گردد، بیان کرد: برای برگزاری این انتخابات و تخفیف فضا از آموزش و پرورش متشکریم و از شرکت ‌های برق و آب تقاضا می‌ کنیم تا در زمان برگزاری این انتخابات ما را یاری کنند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه

انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه  برگزار می گردد

نادر محمدزاده _ مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در یازدهمین نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان تهران با عنوان این که تقاضای اتاقک ‌های نگهبانی و کارگری در بخش کشاورزی مشکلات بسیاری بوجود آورده است، تصریح کرد: ما برای این زمین ‌ها تا احداث بیست متر اتاقک نگهبانی موافقت می ‌کنیم. ما با همکاری جهاد کشاورزی و فرمانداری‌ ها بازدیدی از این موارد انجام دادیم که برای رسیدگی این امر،‌ فرمانداران و دهیاران همکاری لازم را نداشتند.
محمد زاده ادامه داد: وضعیت نشان دهنده این بود که مصوبات ارائه شده با اجرائیات تفاوت دارند لذا لازم است شورای برنامه ‌ریزی سیاست‌گذاری لازم را انجام دهد و گزارش‌ ها نیز ارائه تا خط و مشی کارگروه بیان گردد.
وی، در مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین ‌های کشاورزی افزود: تجربه نشان داده که در تمامی ملک‌ هایی که در استان تهران به بخش کشاورزی اختصاص یافته و دیوارکشی صورت گرفته درصدی از تخلف در آن ها وجود دارد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشور پنج شنبه

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در مورد انتخابات نظام مهندسی خاطر نشان کرد: پنج شنبه این هفته این انتخابات را در پیش داریم. از آموزش و پرورش استان متشکر هستیم که فضا را در اختیار قرار دادند. هم چنین از شرکت ‌های برق و آب تقاضا داریم در زمان برگزاری انتخابات با مشکل قطعی روبرو نشویم.
محمد زاده یاد آور شد: قریب به ۱ میلیون نفر واجد شرایط این انتخابات در کشور هستند و ۱۰۰ هزار نفر نیز واجد شرایط در تهران وجود دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
964 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0