مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان بیان داشت؛

جزئیات برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

عباس پورسلان با اشاره به پذیرفته شدن سیزده نفر در هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان، جزئیات روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات را تشریح کرد.

کد خبر: 970707021 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۸:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عباس پورسلان با اشاره به پذیرفته شدن سیزده نفر در هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان، جزئیات روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

جزئیات برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

جزئیات برگزاری هشتمین دوره  انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان/ سیزده نفر در هیات مدیره نظام مهندسی استان پذیرفته‌ شدند

وی در مورد برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان، گفت: انتخابات از ساعت نه صبح روز جمعه ششم مهر ماه شروع و تا ساعت بیست ادامه داشت و همزمان در پانزده شهر اهواز، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، آبادان، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، بهبهان، امیدیه، شوشتر، شوش، رامهرمز، دشت آزادگان و باغملک در شانزده شعبه برگزار گردید.
پورسلان تصریح کرد: با توجه به شرایط استان خوزستان بنظر می ‌رسید سهم مشارکت نسبت به سنوات گذشته کاهش پیدا کند که قابل توجه نبود و انتخابات در فضایی آرام بطور سالم و بدون حاشیه برگزار گردید.
وی ادامه داد: تعداد کل اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان هجده هزار نفر است که دو هزار و نهصد و پنجاه نفر معادل شانزده درصد در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان شرکت کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ادامه داد: طبق این اساس از بین چهل و سه نفر داوطلب واجد شرایط، بیست و سه نفر در رشته عمران، هفت نفر در رشته تاسیسات برقی، شش نفر در رشته معماری، سه نفر در رشته نقشه‌برداری و چهار نفر در رشته تاسیسات مکانیکی شرکت کردند و با توجه به این که از رشته‌ های ترافیک و شهرسازی شرکت کننده نداشتیم برای این ۲ رشته از رشته ‌های عمران و نقشه‌برداری پذیرش خواهد شد.
وی با عنوان این که سیزده نفر وارد هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خواهند شد، گفت: در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب جمع‌ بندی نهایی انتخابات انجام و نتایج مشخص گردید که به وزارت راه و شهرسازی ارسال گردید و داوطلبان می ‌توانند پس از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض براساس موارد قانونی در آیین‌ نامه انتخابات عمل کنند.

جزئیات برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

پورسلان یاد آور شد: طبق آرای شمارش شده در رشته عمران کمال دویده، اکبر حسنی پور، کیوان بابادی، عبدالعظیم سیدمحمودی، جمال سلامی و بهنام برومند زاده، در رشته معماری منصور بدیعی فر، منصور براتی فر و عبدالرحمن دیناروند، در رشته مکانیک محسن فلاح، در رشته برق محمدعلی عبداله پور و رضا عصاره و در رشته نقشه‌ برداری علی نقی زاده بهبهانی بعنوان اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان انتخاب گردیدند.
پورسلان از کلیه کسانیکه برای شرکت در انتخابات اهتمام داشتند تشکر کرد و گفت: شرکت کنندگان برای اعتلای مهندسی استان، کشور و بهبود به کیفیت ساختمان ‌ها و منظر شهری مشارکت کردند و امیدوار هستیم کسانیکه بعنوان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌ شوند به رسالت خود با دقت هر چه تمام تر بپردازند تا بتوانیم شهرهایی با رعایت اصول مهندسی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
992 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0