ارائه گزارش تخلفات سی و نه صفحه‌ای رجبی به آخوندی معاون مسکن و ساختمان بیان داشت:

ارائه گزارش تخلفات سی و نه صفحه‌ای رجبی به آخوندی

حامد مظاهریان ضمن ارائه تخلفات سی و نه صفحه‌ای فرج الله رجبی به وزیر راه و شهرسازی طی درخواستی نوشت: نحوه عملکرد ایشان از سویی سبب بروز بی نظمی در انجام وظایف مهندسی شده و از سویی دیگر نیز سبب تجری متخلفان و بروز و توسعه تخلفات و فساد در این بخش و سازمان ‌های استان ‌ها می گردد.

کد خبر: 970707013 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۶:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مظاهریان ضمن ارائه تخلفات سی و نه صفحه‌ای فرج الله رجبی به وزیر راه و شهرسازی طی درخواستی نوشت: نحوه عملکرد ایشان از سویی سبب بروز بی نظمی در انجام وظایف مهندسی شده و از سویی دیگر نیز سبب تجری متخلفان و بروز و توسعه تخلفات و فساد در این بخش و سازمان ‌های استان ‌ها می گردد.

ارائه گزارش تخلفات سی و نه صفحه‌ای رجبی به آخوندی

ارائه گزارش تخلفات سی و نه صفحه‌ای رجبی به آخوندی

ارائه گزارش تخلفات سی و نه  صفحه‌ای رجبی به آخوندی/ تاکید بر بی‌توجهی به تذکرات سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری/ ضرورت جلوگیری از تجری متخلفان و توسعه فساد

وی با ارائه گزارش سی و نه صفحه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواهان تصمیمگیری نسبت به تخلفات ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان شد.
متن این نامه مظاهریان به آخوندی به این شرح است:
جناب آقای دکتر آخوندی
مقامعالی وزارت
با سلام و  احترام
پیرو ابلاغ بخش نامه و شیوه نامه های وزارت متوع از جمله بخش نامه شماره ۳۰۰۷۳۳/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ به رغم تذکرات مکرر، نظر به این که آقای مهندس فرج االله رجبی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) نه تنها در موارد متعدد، مغایر بخش نامه‌های فوق عمل نموده و از ابلاغ بخش نامه‌های وزارتی خلاف نص بند “ذ” ماده صد و شانزده آیین‌ نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب هفتاد و پنج خودداری می ‌کند، بلکه به تذکرات قانونی این معاونت نیز توجه نکرده است.
هم چنین در موضوعات دیگری به تذکرات سازمان بازرسی کل کشور و اجرای یکی از آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری نیز بی توجه بوده است و از طرف دیگر اقداماتی را خارج از موازین قانونی و حدود وظائف و اختیارات خود به انجام می ‌رساند.

ارائه گزارش تخلفات سی و نه صفحه‌ای رجبی به آخوندی

از آن جا که این نحوه عملکرد ایشان سبب بروز بی نظمی در انجام وظایف مهندسی توسط مهندسان و ارائه خدمات مهندسی آنها شده و به تبع آن ایجاد خلل در روند فعالیت سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها، فعالیت ذی نفعان، نهادهای ذی ربط و تضییع حقوق عامه می چشود و از طرفی نیز موجب تجری متخلفان و بروز و توسعه تخلفات و فساد در این بخش و سازمان‌ های استان ‌ها می گردد. بدین وسیله مراتب برای استحضار و اتخاذ تصمیم حضرتعالی و صدور اوامر لازم اعلام می شود. ضمنا به پیوست مدارک و مستندات مربوطه تقدیم است.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
1290 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0