استاندار لرستان بیان کرد:

تسهیل امورات مردم در شهرداریها و نظام مهندسی

استاندار لرستان عنوان کرد: امورات مردمی در شهرداری‌ ها و نظام‌ مهندسی به سهولت انجام نمی ‌شود که انتظار میرود هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان استان، اصلاحات لازم را در این راستا انجام دهد.

کد خبر: 970706010 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار لرستان عنوان کرد: امورات مردمی در شهرداری‌ ها و نظام‌ مهندسی به سهولت انجام نمی ‌شود که انتظار میرود هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان استان، اصلاحات لازم را در این راستا انجام دهد.

تسهیل امورات مردم در شهرداریها و نظام مهندسی

تسهیل امورات مردم در شهرداریها و نظام مهندسی

امورات مردم درشهرداری ها و نظام  مهندسی تسهیل گردد

سید موسی خادمی عصر جمعه در بازدید از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان لرستان در خرم آباد، گفت: برای بررسی ایراداتی که مربوط به قوانین اصلی نیست، در چارچوب مشکلات استانی و شهرستانی هیات ۴ نفره تشکیل شده که از این طریق مسائل را پیگیری خواهیم کرد.
خادمی با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی اصلاحاتی در قوانین و روش ‌های اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان انجام داده است، اظهار داشت: این تغییرات افرادی را که می ‌توانند درانتخابات شرکت کنند محدود کرده است.
استاندار لرستان با اشاره به دو نظریه در ارتباط با انتخاب ناظر توسط مالک و سازمان نظام مهندسی، تصریح کرد: در این راستا ناظر وظیفه، مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ ای خود را باید به درستی انجام دهد.
هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان امروز جمعه با حضور بیست و پنج داوطلب واجد شرایط در نه شعبه خرم آباد و سایر شهرستانها برگزار گردید.
این انتخابات در ۵ رشته عمران، معماری، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برق تا ساعت شانزده امروز برگزار شده است.
در دو رشته شهرسازی و ترافیک داوطلب واجد شرایط وجود نداشت و در نهایت یازده عضو این هیات مدیره با حضور تحصیل کرده رشته عمران، سه عضو معماری، و از رشته های برق، مکانیک و نقشه برداری نیز یک نفر، تشکیل می گردد.

تسهیل امورات مردم در شهرداریها و نظام مهندسی

هیات مدیره جدید ۳ سال فعالیت خواهد کرد و در مجموع ۸ هزار و دویست و بیست و سه نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات بودند.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
861 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0