تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان کوروش خواجوی

دعوت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برای مشارکت اعضا در انتخابات نظام مهندسی

کوروش خواجوی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در پیامی از اعضای نظام مهندسی خواست که تا در انتخابات نظام مهندسی حضور گسترده داشته باشند.

کد خبر: 970706002 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،کوروش خواجوی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در پیامی از اعضای نظام مهندسی خواست که تا در انتخابات نظام مهندسی حضور گسترده داشته باشند.

دعوت ریاست نظام مهندسی ساختمان خوزستان برای مشارکت اعضا در انتخابات

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

دعوت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خوزستان برای مشارکت اعضا در انتخابات نظام مهندسی

اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در مهر ماه سال جاری شاهد انتخابات هیات مدیره خواهند بود که بی شک، نتیجه این انتخابات می‌ تواند در بهبود سرنوشت سازمان بزرگ نظام مهندسی ساختمان و به دنبال آن توسعه و آبادانی کشور مؤثر باشد.
در ادامه این پیام آمده است: نظام مهندسی با مجموعه ارزشمند و تخصصی اش میتواند با جلب اعتماد عمومی ضمن ایجاد زمینه برای تثبیت جایگاه مهندسین، امنیت و آسایش را برای شهروندان خوزستانی به ارمغان آورد.

دعوت ریاست نظام مهندسی ساختمان خوزستان برای مشارکت اعضا در انتخابات

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خاطر نشان ساخت: نظام مهندسی خوزستان در طول سال های گذشته و از زمان تشکیل فراز و نشیبهای فراوانی داشته است ولی همواره در تلاش بوده که با اجرای مقررات ملی ساختمان در بهبود کیفیت ساختمان نقش آفرین باشد که امیدوار هستیم در دوره جدید هیات مدیره که با مشارکت همه جانبه اعضا نیز همراه خواهد بود شاهد ایده های ناب مهندسی و اجرای قانون نظام مهندسی باشیم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
1549 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0