اطلاعیه مدارک معتبر برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی قابل توجه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

اطلاعیه شماره نه/ اطلاعیه مدارک معتبر برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی

در راستای اطلاع رسانی به اعضای محترم سازمان استان از روند برگزاری انتخابات و ایجاد آمادگی لازم برای حضور گسترده، موارد زیر اعلام می شود

کد خبر: 970701013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مهر ۹۷ - ۵:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان،در راستای اطلاع رسانی به اعضای محترم سازمان استان از روند برگزاری انتخابات و ایجاد آمادگی لازم برای حضور گسترده، موارد زیر اعلام می شود:

اطلاعیه مدارک معتبر برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی

اطلاعیه مدارک معتبر برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی

اطلاعیه شماره نه/ اطلاعیه مدارک معتبر  برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی

 

انتخابات از ساعت نه صبح روز پنج شنبه مورخ دوازدهم مهر ماه نود و هفت در شعب منتخب سطح استان شروع می شود و در ساعت هفده همان روز خاتمه میابد.
اعطای رأی فقط با کارت عضویت معتبر یا کارت ملی منوط به عضویت معتبر، مجاز است و هیأت اجرایی و دستگاه نظارت استان مجاز به پذیرش مدرک شناسایی دیگر برای دریافت رأی نمی‌ باشند. لذا همراه داشتن کارت عضویت یا کارت ملی خود، الزامی است و امکان رأی دادن با مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه، پروانه اشتغال بکار مهندسی، گواهی نامه رانندگی، گذرنامه و غیره دیگر بهیچ وجه وجود ندارد. عضویت رأی دهنده از طریق سیستم رایانه‌ای کنترل خواهد شد.
اعطای رأی اصالتی است و فقط باید توسط شخص انجام گردد. انتخابات فاقد رأی وکالتی است.
هر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فقط مجاز است یک بار در رأی گیری شرکت کند و اگر به هر طریق بیش از یک بار اقدام به رأی دادن نماید یا بخواهد به‌ جای شخص دیگری رأی دهد، مشمول اطلاعیه مربوط به تخلفات انتخاباتی خواهد شد. قابل ذکر است هر عضو سازمان می ‌تواند حداکثر به یازده نفر از نامزد ها به ترتیب در رشته عمران چهار نفر، نقشه برداری یک نفر، ترافیک یک نفر، تأسیسات مکانیکی یک نفر، تأسیسات برقی یک نفر، معماری دو نفر و شهرسازی یک نفر رأی دهد.

اطلاعیه مدارک معتبر برای احراز هویت رأی دهندگان و نحوه رأی دهی

رأی دهندگان در روز رأی گیری، ابتدا کارت عضویت سازمان استان یا کارت ملی خود را به مسئولان حوزه ها ارائه داده، بعد از احراز هویت رأی دهنده و اطمینان از اینکه قبلا رأی نداده است، باید برای اعطای رأی اقدام کند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ مهر ۹۷
949 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0