نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به بیمه شدگان تکمیلی خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن بیان داشت:

نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به بیمه شدگان تکمیلی

حمید سفیدگر _ خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، گفت: مدت قرارداد بیمه تکمیلی سال گذشته تا بیستم اسفند بود که فرایند مناقصه آن باید قبل از بیستم اسفند انجام و نتیجه مشخص میشد و بلافاصله پس از بیستم اسفند ادامه پیدا میکرد ولی متاسفانه به علل مختلف به وِیژه مشکلات مربوط به انتخاب خزانه دار، فرایند مناقصه و مراحل قانونی آن به موقع پیگیری نگردید و به سال نود و هفت منتهی گردید.

کد خبر: 970631014 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ شهریور ۹۷ - ۴:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،حمید سفیدگر _ خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، گفت: مدت قرارداد بیمه تکمیلی سال گذشته تا بیستم اسفند بود که فرایند مناقصه آن باید قبل از بیستم اسفند انجام و نتیجه مشخص میشد و بلافاصله پس از بیستم اسفند ادامه پیدا میکرد ولی متاسفانه به علل مختلف به وِیژه مشکلات مربوط به انتخاب خزانه دار، فرایند مناقصه و مراحل قانونی آن به موقع پیگیری نگردید و به سال نود و هفت منتهی گردید.

نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به بیمه شدگان تکمیلی

نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به بیمه شدگان تکمیلی

نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به  بیمه شدگان تکمیلی

سفیدگر ادامه داد: طبق مناقصه صورت گرفته در سال گذشته و مذاکره با برنده شرکت بیمه گر این توافق حاصل شد که کسانیکه از قبل بیمه بودند و در قرارداد بیمه سال جدید ثبت نام میکنند تمام هزینه هایشان براساس تعرفه های بیمه پرداخت شود و بیمه تعهدات خود را طبق اسناد مناقصه به انجام برساند.
وی تصریح کرد: با توجه به این که تعداد ثبت نامیها جهت برخورداری از بیمه آسیا تا مهلت تعیین شده در سی و یکم خرداد به حدنصاب نرسید بیمه آسیا انصراف داد .
وی افزود: بعد از انصراف بیمه آسیا با توجه به ثبت نام اعضا، سازمان با شرکت دوم بیمه گر یعنی بیمه ایران مذاکره کرد. در مذاکره جدید بیمه ایران همان تعهدات را پذیرفت اما این ابهام وجود داشت که تکلیف کسانیکه ثبت نام کردند و آن هایی که پس از خرداد ماه ثبت نام میکنند چگونه است.
خزانه دار سازمان ادامه داد: بهمین علت، موضوع در یکصد و چهلمین جلسه هیأت مدیره مطرح و مقرر گردید تمامی کسانیکه تا سی و یکم خرداد در فراخوان بیمه آسیا ثبت نام کرده بودند و از گذشته هم در سازمان دارای سابقه بیمه بودند بطور کامل از بیستم اسفند به بعد هزینه های درمانشان پرداخت گردد به شرطی که انصراف نداده باشند.
وی تاکید کرد: تمامی کسانیکه تا تاریخ سی و یکم خرداد ثبت نام کردند و کسانیکه بعد از آن تاریخ در قالب بیمه ایران ثبت نام داشتند چنان چه سابقه ثبت نام از بیمه دوره قبل را دارند مشمول این مصوبه هستند و هزینه ها از بیستم اسفند پرداخت می گردد.

نحوه پرداخت هزینه های درمانی مهندسان به بیمه شدگان تکمیلی

سفیدگر گفت: کسانیکه اصلا سابقه ثبت نام بیمه نداشته اند طبیعی است که باید دوره انتظار را طی کنند البته برای این دسته از عزیزان هزینه مربوط به زایمان بدون دوره انتظار بطور کامل در قالب تعرفه های بیمه پرداخت می گردد.
وی افزود: لیست متقاضیانی که جهت استفاده از بیمه ثبت نام کرده اند در سامانه وارد شده است و افرادی که ثبت نام کرده اند میتوانند جهت دریافت هزینه های خود با همراه داشتن کارت ملی به شعبات بیمه ایران در سطح استان مراجعه کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

رازهای موفقیت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۹۷
1162 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0