انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی نیمه اول مهر ماه

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان همزمان با کل کشور در نیمه اول مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر: 970626007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ شهریور ۹۷ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان همزمان با کل کشور در نیمه اول مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی و ریاست دستگاه نظارت بر این انتخابات از ارائه لیست نهایی کاندیداهای احراز صلاحیت شده به هیات اجرایی انتخابات خبر داد.
حجت اله غلامی بیان کرد: در راستای اجرای ماده شصت و شش آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی، کنترل ساختمان و نظام نامه انتخابات ذکر شده، دستگاه نظارت استان بعد از بررسی گزارشات واصله هیئت اجرایی انتخابات و بر اساس زمانبندی، نظر قطعی خود را در مورد لیست نهایی کاندیداهای احراز صلاحیت شده به هیات اجرایی انتخابات برای درج در روزنامه رسمی اعلام کرد.
استقرار ۵ نفر از وزارت راه و شهرسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
همچنین سفر و استقرار هیئتی ۵ نفره از وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات موجود مربوط به اعضای این سازمان و ارائه راهکارهای لازم، رخ داد.
این تیم که به دستور وزیر راه وشهرسازی به استان اعزام گردیده بود در حضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان، اعتمادسازی میان اعضای سازمان را بسیار حائز اهمیت دانسته و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

این هیئت برای دریافت انتقادات و پیشنهادات در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مستقر و آماده پاسخگویی به پیشنهادات و نظرات هستند.

منبع : ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۷
1406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0