توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره جان نثاری

توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان از فرآیند مراحل هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره

جان نثاری _ ریاست هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در مصاحبه ای با روابط عمومی سازمان به تبیین فرآیند انتخابات نظام مهندسی پرداخت و گفت: در هیات اجرایی و نظارت انتخابات در تلاش هستیم تا انتخاباتی سالم و در خور شأن مهندسان استان اصفهان برگزار کنیم.

کد خبر: 970624008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،جان نثاری _ ریاست هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در مصاحبه ای با روابط عمومی سازمان به تبیین فرآیند انتخابات نظام مهندسی پرداخت و گفت: در هیات اجرایی و نظارت انتخابات در تلاش هستیم تا انتخاباتی سالم و در خور شأن مهندسان استان اصفهان برگزار کنیم.

توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره

توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره

توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین  دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اصفهان از فرآیند مراحل هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره

از کلیه اعضای سازمان درخواست می کنیم با مشارکت بالای خود در این انتخابات زمینه ساز انتخاب هیات مدیره ای قوی، متخصص، فعال و پویا باشند. هم اکنون مراحل ثبت نام، تکمیل مدارک، استعلام سو پیشینه، عدم اعتیاد و استعلامات ۴ گانه به انجام رسیده است و اسناد و مدارک واصله توسط هیات اجرایی بررسی شده و متاسفانه در این روند شاهد رعایت نشدن نظام نامه انتخاباتی از سوی برخی داوطلبان بودیم که با وجود  محکومیت شورای انتظامی و یا عدم گذشت دو سال از تاریخ پروانه اقدام به ثبت نام کرده بودند، براساس قانون،  هیات اجرایی این افراد را از لیست کاندیداها حذف کرد. برخی از داوطلبین نیز به علت عدم کسب صلاحیت لازم در استعلامات ۴ گانه از ادامه راه و شرکت در انتخاب باز ماندند و مراتب بصورت کتبی به این داوطلبان اعلام و ایشان توانستند شکایت و یا اعتراض خود را ظرف مدت سه روز کاری به هیات نظارت انتخابات ارسال کنند. هیات نظارت نیز براساس قانون ظرف هفت روز به این اعتراضات رسیدگی خواهد کرد که در حال حاضر منتظر اعلام نظر هیات نظارت در زمان مقرر هستیم.
وی در توضیح وجود برخی پرونده های داوطلبین در شورای انتظامی، بیان کرد: استعلاماتی که از مراجع چهارگانه بخصوص شورای انتظامی سازمان اخذ شده طبق آخرین پرونده های موجود میباشد که معیار قضاوت، رای قطعی شورا است و لازم به ذکر این که با توجه به وجود پرونده های در حال بررسی و یا رای بدوی برخی کاندیداها در شورای انتظامی اصفهان یا شورای هم عرض، در صورت قطعی شدن رای این پرونده ها، کاندیدای مد نظر از فرآیند انتخابات در هر مرحله ای که باشند خارج می شوند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات، دلیل تغییر در برنامه زمانبندی اعلام شده را تاخیر بوجود آمده در پاسخ به برخی استعلامهای انجام شده دانست و افزود: لیست نهایی مورد تایید هیات اجرایی و تایید شده هیات نظارت انتخابات در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

توضیحات ریاست هیات اجرائی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره

جان نثاری اظهار داشت: اراده هیات اجرایی بر اینست که اطلاعات مورد نیاز اعضا جهت  آشنایی بیش تر با کاندیداها و انتخاب اصلح  به شکلی شایسته در اختیار آنها  قرار گیرد بهمین منظور فرم مخصوصی بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت که کاندیداها میتوانند آن را دانلود کنند و بعد از تکمیل و ارسال و تایید مطالب توسط هیات اجرایی در زمان مقرر در قسمت ویژه انتخابات در سایت سازمان جهت مطالعه اعضا قرار خواهد گرفت.
وی از کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان اصفهان درخواست کرد نظام نامه انتخاباتی، بخصوص موارد نظام نامه تبلیغاتی درج شده در آن را مطالعه  و از تخلفاتی که در آن اشاره شده دوری کنند.
جان نثاری متذکر شد که بروز هر گونه تخلف و قانون گریزی از طرف کاندیداها سبب حذف ایشان از انتخابات می شود.
در این دوره از انتخابات مقرر شده جهت مشارکت هر چه بیشتر اعضای محترم سازمان تعداد نه مرکز اخذ رأی در شهرستان های :
اصفهان – شهرضا – نجف آباد – کاشان – داران – گلپایگان – شاهین شهر – خمینی شهر و بهارستان دایر شود.

جدول زمانبندی هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها – ۱۳۹۷

مراحل فعالیت

نوع فعالیت

مجری

زمان شروع فعالیت

۱

اعلام به نامزدهای عضویت فاقد شرایط و رد صلاحیت شده

هیات اجرائی

چهارشنبه ۱۴-۶-۹۷

۲

وصول شکایات

دستگاه نظارت

پنج شنبه ۱۵-۶-۹۷

۳

رسیدگی به شکایات و اعلام نظر قطعی در مورد کلیه نامزدها

دستگاه نظارت

یکشنبه ۱۸-۶-۹۷

۴

اعلام اسامی نامزدها برای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

هیات اجرائی

یکشنبه ۲۵-۶-۹۷

۵

انتشار اسامی نهایی نامزدها در روزنامه های کثیرالانتشار

هیات اجرائی

دوشنبه ۲۶-۶-۹۷

۶

برگزاری انتخابات

هیات اجرائی زیر نظر هیات نظارت

پنجشنبه ۱۲-۷-۹۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۷
1362 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0