مهندسان برای اجرای آبخیزداری در آذربایجان غربی همکاری میکنند ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی بیان کرد:

مهندسان برای اجرای آبخیزداری در آذربایجان غربی همکاری میکنند

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی با تاکید بر همکاریهای مشترک بیش تر با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: این سازمان با یک هزار نیروی متخصص و توانمند عضو، آماده هر گونه همکاری با این اداره کل است.

کد خبر: 970624006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ - ۱۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی با تاکید بر همکاریهای مشترک بیش تر با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: این سازمان با یک هزار نیروی متخصص و توانمند عضو، آماده هر گونه همکاری با این اداره کل است.

مهندسان برای اجرای آبخیزداری در آذربایجان غربی همکاری میکنند

مهندسان برای اجرای آبخیزداری در آذربایجان غربی همکاری میکنند

مهندسان برای اجرای آبخیزداری  در آذربایجان غربی همکاری میکنند

امین آقایی روز پنج شنبه در دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، گفت: هم اکنون که طرحهای ملی آبخیزداری در سطح کشور و استان در حال اجراست، تسهیل گران و مروجان نظام مهندسی در این حوزه برای انجام اقدامات لازم معرفی و آغاز بکار کرده اند.
آقایی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در کلیه بخشهای مجموعه کشاورزی و منابع طبیعی نیروهای فارغ التحصیل و متخصص رشته های مختلف را در صورت نیاز دستگاههای اجرایی دارد و این سازمان آماده هر گونه همکاری و مشارکت در اجرای طرح های آبخیزداری با منابع طبیعی است.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی و سازمان نظام مهندسی،امیدوار هستیم همکاریهای این دو نهاد افزایش یابد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی هم در این دیدار با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، عنوان کرد: این سازمان ظرفیت علمی و عملی مناسبی برای اجرای طرح های منابع طبیعی دارد که از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی برای پیشبرد طرحهای منابع طبیعی استفاده لازم را خواهیم کرد.

مهندسان برای اجرای آبخیزداری در آذربایجان غربی همکاری میکنند

میرصمدسیدموسوی گفت: در حال حاضر با معرفی بیست تسهیل گر ترویجی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی برای اجرای طرح آبخیزداری، قدن عملی برای ادامه همکاریها با این سازمان برداشته شده که امیدوار هستیم با تداوم طرحهای عمرانی این تعامل و همکاری مستمر گردد.
در شهریور ماه جاری تفاهم نامه همکاری میان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با نه ماده همکاری به امضای مسئولان دو طرف رسیده است.
آذربایجان غربی دو هزار و هفتصد و پنجاه هزار هکتار منابع طبیعی دارد که از این میزان دو میلیون و ششصد و پنجاه هزار هکتار عرصه مرتعی است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۷
1026 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0