ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و سازندگان تشریک مساعی نظام مهندسی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی

ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و سازندگان

در جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، راهکارهای قانونی اجرای عدالت مالیاتی در قراردادهای مجریان ذی صلاح بررسی گردید.

کد خبر: 970621011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ - ۲:۰۵ ب.ظ

نبه گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین،در جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، راهکارهای قانونی اجرای عدالت مالیاتی در قراردادهای مجریان ذی صلاح بررسی گردید.

ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و سازندگان

ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و سازندگان

ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و  سازندگان

با توجه به این که یکی از درخواست های مهندسان از سازمان، دفاع از حقوق قانونی ایشان در زمینه های مختلف میباشد، هیأت مدیره سازمان مذاکرات پیوسته ای را با دستگاه های اجرایی بعمل آورده تا این مهم محقق گردد.
در زمینه مالیات بر قراردادهای مجریان ذی صلاح و سازندگان هم با پیگیری های متعدد و نشست ها با ارگان های مسئول، برای جلوگیری از هر گونه بی عدالتی احتمالی در زمنیه دریافت مالیات از قراردادهای نظارت و اجرا، مقرر گردید با توجه به سیاست های حمایتی دولت محترم در زمینه رونق اقتصادی و کمک به کارآفرینان، مساعدت لازم با مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی بعمل آمده و پرونده های مالیاتی با دقت بیش تری بررسی گردند تا از دریافت مبالغ اضافی از مجریان ساختمان جلوگیری بعمل آید.

ضرورت جلوگیری از تضییع حق مهندسان مجری و سازندگان

بهنامی فر _ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین نیز در این جلسه در اظهاراتی، بیان داشت: تلاش ما بر اینست با تشریح کامل قوانین موجود از هر گونه شائبه و سوء برداشت جلوگیری کنیم و البته مهندسان شاغل در صنعت ساختمان هم از اقشار با ارزش جامعه هستند که با توجه به سطح بالای فرهنگی خود همواره در زمینه پرداخت مالیات پیش قدم بوده اند و تعامل و همکاری خیلی خوبی در این زمینه داشته اند که ما هم وظیفه خود میدانیم از همه ظریفت قانونی و راهکارهای لازم برای حمایت از مهندسان شریف استان قزوین استفاده کنیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۹۷
861 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0