صدور مجوز خاکبرداری پلاسکو محمدعلی سعادتی

صدور مجوز خاکبرداری پلاسکو

شهردار منطقه دوازده با عنوان این که شرکت مذکور را نظام مهندسی تأیید کرده است، بیان کرد: مسئولان پلاسکو نیز مکاتباتی با شهرداری داشته و شهرداری اجازه انجام ایمن‌ سازی را صادر کرده است

کد خبر: 970621008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ - ۱۲:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهردار منطقه دوازده با عنوان این که شرکت مذکور را نظام مهندسی تأیید کرده است، بیان کرد: مسئولان پلاسکو نیز مکاتباتی با شهرداری داشته و شهرداری اجازه انجام ایمن‌ سازی را صادر کرده است.

صدور مجوز خاکبرداری پلاسکو

صدور مجوز خاکبرداری پلاسکو

مجوز خاکبرداری  پلاسکو صادر گردید

محمدعلی سعادتی از صدور مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری پلاسکو از طرف شهرداری خبر داد و افزود: هفته آینده در کمیسیون ماده پنج در مورد پلاسکو تصمیم گیری میشود.
شهردار منطقه ۱۲، به ساخت پلاسکو اشاره کرد و ادامه داد: پلاسکو دو بخش است بخش شمالی مجموعه پلاسکو ساختمانی است که پس از ریزش ساختمان ساختمان جنوبی پلاسکو باقی ماند، خوشبختانه هیأت امنا و کسبه اقدام نمودند و شرکتی را برای انجام مقاوم‌سازی و نظارت بکار گرفتند.
وی با عنوان این که شرکت مذکور را نظام مهندسی تأیید کرده است، تصریح کرد: مسئولان پلاسکو هم مکاتباتی با شهرداری داشته و شهرداری اجازه انجام ایمن‌سازی را صادر کرده است.
وی در مورد قسمت جنوبی پلاسکو که تخریب شده است، مطرح کرد: بنیاد مستضعفان، شرکت مهندس مشاوری را در این مورد بکار گرفته که ایده و طرح اولیه را آماده کرده‌اند.
سعادتی گفت: روز گذشته در کارگاه فنی کمیسیون ماده پنج این طرح‌ ها که رویکرد اصلی آن ها ساخت‌ و ساز ساختمان جدید است ارائه گردید و نقطه‌ نظراتی عنوان شد.

صدور مجوز خاکبرداری پلاسکو

شهردار منطقه ۱۲ خاطر نشان ساخت: ۲ شنبه هفته آینده این طرح در کمیسیون ماده پنج مطرح و تعیین تکلیف می‌ شود.
وی یاد آور شد: مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری از طرف شهرداری صادر شده است و کارگاه در اختیار آن هاست.
سعادتی گفت: بنظر نمی ‌رسد مشکلی باشد پس از تصمیم‌گیری کمیسیون ماده پنج طبق  قوانین اقدام می ‌کنند.
منبع : فرارو

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۹۷
1116 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0