بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی کیانمهر

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی

یک مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی در نظارت بر برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء پایه خبر داد .

کد خبر: 970617003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ شهریور ۹۷ - ۱۰:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،یک مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی در نظارت بر برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء پایه خبر داد .

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان  نظام مهندسی

کیانمهر _ ریاست اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی، بیان کرد: با توجه به برگزاری آزمونهای پایان دوره های آموزشی جهت ارتقاء پایه و ورود به حرفه صلاحیت اجرا، تخلفات انضباطی در این زمینه بررسی و فرد متخلف به شورای انتظامی استان جهت طرح و بررسی ارسال می گردد.
کیانمهر به بندهای قانونی در این زمینه اشاره کرد و گفت: به استناد بند چهارده از بخش ب (تخلفات انضباطی) ماده نود و یک آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، “جعل در اوراق و اسناد و مدارک حرفه ای و مدارک لازم برای اخذ پروانه اشتغال بکار و تصاویر آن ها یا استفاده از سند مجعول، به مجازات انتظامی از درجه ۴ تا درجه ۶” محکوم می گردد.
رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی، تصریح کرد: هم چنین به استناد بند هجده از همان بخش مذکور، “ارایه مدارک تقلب آمیز یا سابقه یا صلاحیت حرفه ای خود یا دیگری یا تقلب در آزمونها و توسل به راههای متقلبانه یا اظهارات خلاف واقع برای کسب امتیاز شغلی و حرفه ای به مجازات انتظامی از درجه ۳ تا درجه ۵” نیز محکوم می شود.

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی

وی خاطر نشان ساخت: در صورت وقوع تقلب توسط هریک از اعضای سازمان در آزمونهای مذکور که به تایید آن سازمان رسیده است و معرفی فرد توسط کمیته آموزش استان بعنوان فرد متخلف و متقلب، باید پرونده فرد مذکور به شورای انتظامی استان جهت طرح و بررسی ارسال گردد.
منبع : نسیم امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ شهریور ۹۷
1498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0