انحراف سازمانهای نظام مهندسی از اهداف اصلی در نشست بررسی مشکلات فی ما بین نظام مهندسی و مدیریت شهری عنوان گردید؛

انحراف سازمانهای نظام مهندسی از اهداف اصلی

نشست شاخه مهندسان اعضای شورای شهر تهران بمنظور بررسی مشکلات فی ما بین نظام مهندسی و مدیریت شهری، برگزار گردید.

کد خبر: 970617002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ شهریور ۹۷ - ۱۰:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نشست شاخه مهندسان اعضای شورای شهر تهران بمنظور بررسی مشکلات فی ما بین نظام مهندسی و مدیریت شهری، برگزار گردید.

انحراف سازمانهای نظام مهندسی از اهداف اصلی

انحراف سازمانهای نظام مهندسی از اهداف اصلی

انحراف سازمانهای نظام مهندسی  از اهداف اصلی

این نشست به درخواست شاخه مهندسان اعضای شورا و برخی تشکلهای حرفه ای با موضوع بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات و چالشهای فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مدیریت شهری با حضور محمد سالاری، افشین حبیب زاده، مجید فراهانی، حسن خلیل آبادی و محمد علیخانی از اعضای شورای شهر تهران روز پنج شنبه برگزار گردید.
در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر تهران مهمترین عامل مشکلات بررسی شده را انحراف سازمانهای نظام مهندسی و هیات مدیره آن ها از اهداف اصلی شکل گیری این نهاد فنی و حرفه ای اعلام کردند و این انحرافات را از مهمترین عوامل بی اعتمادی عمومی اعم از مردم و اعضای نظام مهندسی به جایگاه این نهاد حرفه ای دانستند.

انحراف سازمانهای نظام مهندسی از اهداف اصلی

در خاتمه تاکید شد تا پیگیری تعیین تکلیف و رفع اختلافات وزارتخانه های مربوطه در این مورد و نیز رسیدن به یک ساز و کار و باور مشترک در اجرای مقررات ملی ساختمان میان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران در اولویت جدی شورای شهر تهران بعنوان پارلمان شهری قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ شهریور ۹۷
1208 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0