برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان حسین رجبیان

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان

حسین رجبیان، بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن انبوه‌ سازان مسکن و ساختمان و انجمن پیمانکاران عمرانی استان همدان هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور و درب و پنجره همزمان با پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات، دستگاه‌ های سرمایشی و گرمایشی را برگزار می ‌کنند.

کد خبر: 970613010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ - ۱:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، حسین رجبیان، بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن انبوه‌ سازان مسکن و ساختمان و انجمن پیمانکاران عمرانی استان همدان هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، آسانسور و درب و پنجره همزمان با پانزدهمین نمایشگاه تأسیسات، دستگاه‌ های سرمایشی و گرمایشی را برگزار می ‌کنند.

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان

نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان  برپا می‌ گردد

رجبیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سیزدهم شهریور کار خود را شروع می‌ کند و تا شانزدهم همان ماه با حضور پنجاه شرکت‌کننده از استان‌ های تهران، مرکزی، اصفهان، قم، قزوین و همدان در فضایی بالغ بر دو هزار و پانصد متر مربع میزبان بازدید کنندگان گرامی است.
وی تصریح کرد: اهمیت و تأکید نمایشگاه این دوره بر تولید داخلی است، استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌ هایی که بیش ‌ترین باروری اقتصادی را به دنبال داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد، مهم‌ ترین دغدغه‌ی مشارکت‌ کنندگان است.

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، خاطر نشان ساخت: در ایام برگزاری این نمایشگاه از طرح جامع شهری با حضور معاونت وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی رونمایی می‌ گردد.
رجبیان از برگزاری کارگاه مقررات ملی ساختمان توسط اداره راه و شهرسازی در این دوره از نمایشگاه خبر داد که علاقه مندان می‌ توانند در آن شرکت کنند.
آیین افتتاح این دوره از نمایشگاه امروز ۳ شنبه سیزدهم شهریور، ساعت هفده با حضور مسئولان استانی برگزار می‌ گردد و ساعات بازدید از این نمایشگاه شانزده تا بیست و یک است.
منبع : همدان پیام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۹۷
888 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0