برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم با حضور بیست و شش داوطلب؛

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم دوازدهم مهر

ریاست هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری این انتخابات در دوازدهم مهرماه امسال خبر داد.

کد خبر: 970613008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ - ۱:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری این انتخابات در دوازدهم مهرماه امسال خبر داد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم

انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان  قم دوازدهم مهر برگزار می ‌گردد

محمدرضا معرفت عصر ۲ شنبه، عنوان کرد: در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه اعضای هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان انتخاب گردیدند که از میان این نفرات با برگزاری انتخابات داخلی، پنج نفر بعنوان عضو هیئت اجرایی انتخابات، انتخاب شدند.
معرفت ادامه داد: در نخستین اقدام آگهی اعلام داوطلبی و هم چنین شرایط کاندیداتوری تهیه و تنظیم و از طریق روزنامه‌ ها، سایت سازمان و بصورت پیامکی به اعضا اطلاع رسانی گردید.
وی گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان از تاریخ ششم تیرماه بمدت پانزده روز بود که البته با درخواست هیئت اجرایی بمدت چهار روز دیگر تمدید گردید.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قم با عنوان این که هم اکنون استعلام ‌های داوطلبان از نهادها و دستگاه‌ های مرتبط اخذ شده، اظهار کرد: استعلام منفی از طرف این دستگاه‌ ها اعلام نشده و در آخرین نشست هیئت اجرایی اسامی کلیه بیست و شش نفر از ثبت نام کنندگان تأیید و به هیئت نظارت انتخابات استان اعلام گردید.
وی با عنوان این که زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه است، تصریح کرد: زمان تبلیغات نیز از روز اعلام اسامی داوطلبان تا بیست و چهار ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌ باشد.
معرفت افزود: این انتخابات بصورت دستی و با پر کردن برگه رأی است که دو شعبه برای این امر در نظر گرفته شده و تلاش می‌ شود پس از برگزاری انتخابات بلافاصله فرآیند شمارش شروع و در نخستین فرصت ممکن نتایج اعلام گردد و در دوره قبلی انتخابات نیز استان قم جزو استان ‌های اولی بود که نتایج انتخابات را در همان شب در سایت سازمان اعلام کرد.
کاهش تعداد داوطلبان نسبت به دوره ‌های پیش
معرفت تاکید کرد: امسال تعداد داوطلبان نسبت به دوره‌ های گذشته کم تر است و این امر به علت ایجاد محدودیت ‌هایی است که در نظام نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی آمده است که طبق این اساس افراد کم تری شرایط ثبت نام را داشتند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قم، گفت: فقط در رشته ترافیک، کاندیدا نداریم که از رشته گروه عمران ۱ نفر بعنوان نماینده رشته ترافیک انتخاب می‌ گردد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان قم

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات در پنج رشته از هفت رشته رقابت وجود دارد و در رشته شهرسازی فقط یک کاندیدا داریم.
معرفت یاد آور شد: توصیه عمومی که به داوطلبان داریم آنست که در زمان مقرر به تبلیغات بپردازند و تنها به ارائه برنامه و اهداف خود توجه داشته باشند و از تخریب رقبا بپرهیزند که در غیر اینصورت با تخلفات صورت گرفته برخورد خواهد شد کما این که در دوره گذشته یکی از منتخبان به علت عدم رعایت این موارد با حکم شورای انتظامی از ادامه فعالیت در هیئت مدیره باز ماند.
وی ادامه داد: اعضای سازمان و هم چنین داوطلبان در صورت بروز تخلف انتخاباتی می‌ توانند موارد را به هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات بصورت مکتوب گزارش کنند که بعد از بررسی براساس قانون با آن برخورد خواهد شد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قم بیان داشت: شیوه‌ نامه تبلیغات داوطلبان انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تصویب شده در تاریخ ۲۴/۶/۹۴ ملاک عمل می‌ باشد که این شیوه نامه در سایت سازمان نیز برای استفاده داوطلبان بارگذاری شده است.

منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۹۷
988 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0