پرهیز مردم از خرید نهال ‌های بدون شناسنامه نظام مهندسی کشاورزی تفاهم نامه همکاری

امضای تفاهم نامه همکاری هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی کشاورزی استان

تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی کشاورزی این استان بمنظور تسریع در اطلاع رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی امضا گردید.

کد خبر: 970604001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ - ۸:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی کشاورزی این استان بمنظور تسریع در اطلاع رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی امضا گردید.

تفاهم نامه همکاری هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی

تفاهم نامه همکاری هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی

امضای تفاهم نامه همکاری هواشناسی  استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی کشاورزی استان

حبیب عبدلی _ مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اهداف امضای این تفاهم نامه، بیان کرد: طی سال های اخیر استفاده نامتعارف از انرژیهای فسیلی و گرمایش زمین و تغییرات آب و هوایی کشور مشکلاتی برای بخش های مختلف از جمله کشاورزی ایجاد گردید که برای رفع این مشکلات باید از متدها و تکنولوژیهای نوین استفاده گردد که در در این راستا هواشناسی استان اقدام به تجهیز و ارتقای ایستگاههای خود به سیستمهای و تجهیزات خودکار کرده است.
وی با ابراز امیدواری از اثربخشی انعقاد این تفاهم نامه در کاهش خسارت به کشاورزان و چابک سازی واکنش سریع در مواقع بروز بحرانهای غیرمترقبه کشاورزی، ادامه داد: طبق این تفاهم نامه توصیه های کشاورزی و پیش بینیهای هواشناسی با اتخاذ ساز و کاری مناسب در اختیار نظام مهندسی کشاورزی و دوازده هزار بهره بردار تحت پوشش نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجانغربی قرار خواهد گرفت.

تفاهم نامه همکاری هواشناسی استان آذربایجان غربی و نظام مهندسی

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با اجرایی شدن این تفاهم نامه کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی با آگاهی از آخرین تغییرات جوی و اقلیمی مشاوره های لازم را به بهره برداران تحت پوشش خود ارائه میدهند و بدین ترتیب آنها را در مدیریت اقتصاد کشاورزی و بهره وری محصولات خود یاری میدهند.
امین آقایی _ ریاست نظام منهدسی کشاورزی استان آذربایجان غربی نیز در آیین امضای این تفاهم نامه با تاکید بر لزوم داده های هواشناسی در توسعه کشاورزی و همکاری فی مابین، عنوان کرد: نظام مهندسی کشاورزی استان آمادگی هرگونه همکاری در جهت دسترسی هر چه مطلوبتر و سریع کشاورزان عزیز و کاربران نهایی بخش کشاورزی استان به اطلاعات جوی و توصیه های هواشناسی کشاورزی که به نوعی میتواند از خسارات احتمالی ناشی از مخاطرات جوی بر روی محصولات کشاورزی به نحو چشمگیری کاهش دهد را دارد.
طبق این تفاهم نامه اداره کل هواشناسی استان آذربایجانغربی در زمینه های تهیه و ارائه به هنگام هشدارهای هواشناسی و توصیه های هواشناسی کشاورزی، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاههای تخصصی هواشناسی کشاورزی و فراهم کردن زمینه بازدید کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی از ایستگاههای هواشناسی و تهیه تقویم کشت غالب محصولات کشاورزی استان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی همکاری میکند.
منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ شهریور ۹۷
1501 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0