برنامه همایش ها و دوره های آموزشی سازمان در مهر و آبان ماه نود و هفت بیمه تکمیلی

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا سی و یکم مرداد ادامه دارد

نظر به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و بیمه ایران، اعضایی که تا به حال موفق به ثبت نام بیمه تکمیل درمان نشده اند، میتوانند جهت ثبت نام تا تاریخ سی و یکم مرداد به سایت سازمان مراجعه فرمایند.

کد خبر: 970520003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ - ۹:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،نظر به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان فی ما بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و بیمه ایران، اعضایی که تا به حال موفق به ثبت نام بیمه تکمیل درمان نشده اند، میتوانند جهت ثبت نام تا تاریخ سی و یکم مرداد به سایت سازمان مراجعه فرمایند.

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا سی و یکم مرداد ادامه دارد

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا سی و یکم مرداد ادامه دارد

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا سی و یکم  مرداد ادامه دارد

بعد از انصراف بیمه آسیا با توجه به ثبت نام اعضا، سازمان مبادرت به بستن قرارداد با بیمه ایران کرد. مبلغ حق بیمه به ازای هرنفر ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ریال درسال بوده، که باید تماما واریز گردد و در صورت عدم پرداخت تمامی حق بیمه، ثبت نام مورد قبول نمیباشد. حداقل تعداد ثبت نام شدگان مورد قبول بیمه ایران هزار و صد نفر میباشد و دوره انتظار شش ماه و صرفا برای زایمان پیش بینی شده وشامل کسانیکه سال قبل در بیمه تکمیل درمان بیمه ایران ثبت نام کرده بودند، نمیشود.
افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این بیمه دارند باید با مراجعه به وب سایت سازمان و ورود به سامانه ثبت نام بیمه و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور نرم افزار جامع خود، به سامانه وارد شده و بعد از ثبت نام و پرداخت اینترنتی تصویر کارت ملی و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، تمامی افراد ثبت نام شده و پرینت فرم ثبت نام را تحویل دفتر نمایندگی شهر خود فرمایند.
جهت ثبت نام خانواده، ثبت نام سرپرست(شخص عضو سازمان) الزامی میباشد و افراد خانواده همسر، فرزندان، پدر و مادر (به شرطی که پدر و مادر قانونا تحت تکفل باشند) را شامل می گردد.

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا سی و یکم مرداد ادامه دارد

زمان ثبت نام قابل تمدید نبوده و مدت این قرارداد از یکم مرداد نود و هفت لغایت سی و یکم تیر ماه نود و هشت میباشد و هزینه هایی که پیش از یکم مرداد نود و هفت انجام شده است، قابل پرداخت نمیباشد و مهندسانی که از تاریخ یکم مرداد نود و هفت هزینه کرد داشته باشند میتوانند اقدام لازم را جهت دریافت هزینه به عمل آورند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۹۷
1237 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0