پلاک گذاری ده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی محمد حاجیان شهری

پلاک گذاری ده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

محمد حاجیان شهری بیان کرد: این تعداد ماشین کشاورزی از زمان شروع اجرای طرح پلاک گذاری در این بخش از سال نود و چهار تا کنون پلاک گرفته اند. با پلاک گذاری ماشین های کشاورزی علاوه بر امکان تردد این خودروها در جاده های بین شهری، امکان به وثیقه گذاشتن ماشین های کشاورزی برای ضمانت های بانکی نیز فراهم می گردد.

کد خبر: 970520001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ - ۹:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد حاجیان شهری بیان کرد: این تعداد ماشین کشاورزی از زمان شروع اجرای طرح پلاک گذاری در این بخش از سال نود و چهار تا کنون پلاک گرفته اند. با پلاک گذاری ماشین های کشاورزی علاوه بر امکان تردد این خودروها در جاده های بین شهری، امکان به وثیقه گذاشتن ماشین های کشاورزی برای ضمانت های بانکی نیز فراهم می گردد.

پلاک گذاری ده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

پلاک گذاری ده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

ده هزار ماشین کشاورزی  در خراسان رضوی پلاک گذاری شدند

حاجیان شهری عنوان کرد: در مجموع سیزده هزار دستگاه انواع تراکتور و ماشین های بخش کشاورزی در استان خراسان رضوی در نوبت دریافت پلاک هستند که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی این استان در اجرای طرح در سطح کشور برتر است.
وی، هدف از اجرای این برنامه را اهداف انتظامی، امنیتی و اقتصادی و نیز عاملی برای ایجاد ساز و کار کنترلی در تردد وسایل نقلیه کشاورزی، ساماندهی نقل و انتقال وسایل کشاورزی، نظارت و پایش ماشین آلات موجود جهت برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت، فراهم کردن امکان بیمه ماشین های کشاورزی و استفاده از مزایای آن بیان کرد.

پلاک گذاری ده هزار ماشین کشاورزی در استان خراسان رضوی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، تصریح کرد: متقاضیان میتوانند از طریق سازمان نظام وظیفه و راهنمایی و رانندگی نسبت به دریافت پلاک اقدام فرمایند.
سی و شش هزار دستگاه تراکتور در استان خراسان رضوی فعال است که بیش از چهل و هشت درصد از این تعداد دارای عمر بالای سیزده سال و نیازمند نوسازی هستند.

منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۹۷
1351 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0