تقدیر و تشکر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بمناسبت روز خبرنگار

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بمناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، از روابط عمومی این سازمان تقدیر نمود.

کد خبر: 970518010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مرداد ۹۷ - ۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایکاه خبری مهندسین نیوز _  پایگاه خبری نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بمناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، از روابط عمومی این سازمان تقدیر نمود.

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بمناسبت روز خبرنگار

 

کورش خواجوی در این آیین که با حضور محمد حسین پناهی فر _خزانه دار سازمان و مهندس احسان جوادی _ نایب رئیس سازمان برگزار گردید، عنوان داشت: رسالت خبرنگاران کشف واقعی، جستجو برای پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات افکار عمومی و نقد عادلانه و مبتنی بر واقعیت است و تلاش میکند تا مسیر توسعه همه جانبه کشور را بهم بزنید.
خواجوی با عنوان این که خبرنگاران میتوانند با قلم خود به آگاه سازی جامعه کمک شایانی داشته باشند، ادامه داد: فعالان این حرفه با ارائه نظرات و مشکلات مردم به مسئولان از یک طرف و انتقال اخبار فعالیت ‎ها و عملکرد مسئولان در حوزه‎ های مختلف به مردم نقش مهمی در حل بسیاری از مسائل جامعه ایفا می ‎کنند.
در ادامه احسان جوادی گفت: انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از نشر اکاذیب و یا بزرگ‌نمایی برخی مشکلات و وارونه جلوه دادن حقایق از جمله وظایف مهم فعالان حوزه خبر است.
جوادی تصریح کرد: خبرنگار آن چه را که دیگران نمیبیند باید بیند، خبرنگار در دنیایی حرکت میکند که ناگفته هایی درون خود دارد، بسیاری از موضوعات را در دل و ذهن دارد ولی مقداری از آن را بیان میکند.

تقدیر از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

سپس محمد حسین پناهی فر بیان داشت: خبرنگار متعهد به منزله ی چشم بینا و زبان گویا، با نقد منصفانه ی معضلات و مشکلات، ناظر دلسوز امور کشور و حافظ پویایی و سلامت اجتماع محسوب می گردد.
پناهی فر خاطر نشان ساخت: بدون شک نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای گوناگون در همه ادوار از اهمیت و تأثیر خیلی بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشا اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۷
826 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0