اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت برگزاری دوره های آموزشی

اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت، توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در آیینی که صبح روز ۴ شنبه دهم مرداد ماه نود و هفت، در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید، گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره  های آموزشی کارمندان دولت به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اعطا شد.

کد خبر: 970514006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷ - ۶:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان البرز،در آیینی که صبح روز ۴ شنبه دهم مرداد ماه نود و هفت، در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید، گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره  های آموزشی کارمندان دولت به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اعطا شد.

اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت

اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت

اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی  کارمندان دولت، توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت در گستره استانی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اعطا گردید
در این آیین که با حضور جمعی از مدیران ادارات و دوایر دولتی استان و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام مهندسی در محل  سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز برگزار گردید، در ابتدا يحيي رمضاني مدیر دفتر آموزش و پژوهش سازمان مديريت برنامه ريزي البرز ضمن تشریح ویژگیها و اهمیت توسعه و آموزش نیروی انسانی، از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خواست که امر آموزش را سرلوحه خود قرار دهد و صرفه جویی در آموزش نادیده گرفته شود.
رنضانی، با تشریح انواع مدیریتها در سیستم اداری کشور از سازمان مدیریت بحران استان نیز بخاطر در پیش گرفتن روشهای نوین در این حوزه تشکر کرد.
وی با اشاره به کشور های موفق در توسعه و پیشرفت از جمله چین و هند، آموزش را نخستین حلقه موفقیت آنها عنوان کرد.
وی، استان را دارای ظرفیتهای خیلی بالایی برای آموزش ذکر کرد و گفت: ما مجوز ۳ ساله ای را برای آموزش مدیران استان به نظام مهندسی دادیم و امیدوار هستیم پیشرفته ترین امکانات و بهترین شرایط برای فراگیران فراهم گردد تا آموزشها جذابیت کافی برای ایشان داشته باشد.
مدیر دفتر آموزش و پژوهش سازمان مديريت برنامه ريزي البرز سازمان نظام مهندسی ساختمان، ابراز امیدواری کرد با هماهنگی سازمان نظام مهندسی و مجموعه مدیریت و برنامه ریزی در مورد دوره های آموزشی، این سازمان بتواند برگ زرین دیگری به موفقیتهای خود بیافزاید.

اخذ گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت

هم چنین سعيد عباسي _ كلاني سرپرست مديريت نظام فني و اجرايي و دبيرخانه شوراي فني استان نیز در اظهاراتی از تلاش  و پیگیری قنبری _ رییس سابق، مهندس کاظمیان مدیر آموزش و مهندس کاتب از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در مسیر ارتقا آموزش در سطح استان و پیگیری مباحث مشترک بین ۲ مجموعه تشکر و قدردانی کرد.
کوروش غفاری _ رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن تشکر از حسن توجه و اعتماد مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ظرفیتهای علمی مجموعه هجده هزار نفری مهندسان عضو سازمان را بی نظیر خواند تا حدی که این سازمان میتواند در هر رشته دانشمندانی را برای ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی معرفی کند.
در ادامه گواهی نامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارمندان دولت در گستره استانی توسط رمضانی به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز تقدیم شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مرداد ۹۷
1332 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0